Kahvaltıya başladığımızda ikimizde düşünceliydik. Daha sonra Jimin konuşmaya başladı.
"Aslında aklıma bir fikir geldi."
"Nasıl bir fikir?"
"Benim bir arkadaşım var Jungkook. O bir hacker. Bu konuda bize yardımcı olacağını düşünüyorum."
"Mantıklıymış işe yarayabilir"
"O zaman ben onu arayayım. O gün Ya Eun ile buluştuğumuz restorana gelsin."
"Tamamdır bana uyar"2 saat sonra...
"Jungkook 5 dakikaya burada olurmuş."
"İyi güzel de basıl yapıcak?"
"O halleder sen merak etme. Henüz yapamadığı bir şey görmedim."
"İyi ama ses kaydı da lazım onu nasıl halledicek?"
"Eğer görüntüleri yakınımızdaki bir kameradan alırsa sesin geleceğini düşünüyorum. O gün burada çok fazla ses yoktu."
"Evet haklısın"
Jm "Jungkook geldi. Hoşgeldin"
Jk "Hoşbulduk"
Jm "Jungkook bu Min Seo sınıftan arkadaşım"
Jk "Kesin sınıftan arkadaşındır. Öyle olsa bu kadar ısrar etmezdin görüntüler için. Neyse memnun oldum ben de Jungkook."
Jm fısıldayarak "Jungkook öldün sen"Ms "Bende memnun oldum"
Jm "Jungkook olayı zaten biliyorsun. Biz o gün de bu masada oturuyorduk. Hangi kamera daha iyi olur bilemiyorum onu sana bırakıyorum."
Jk "Tamamdır o iş bende siz rahat olun"
30 dakika sonra...Jk "İşlem tamamdır"
Jm "Çok sağol dostum"
Ms "Evet gerçekten çok teşekkürler"
Jk "Önemli bir şey değil. Yine ihtiyaç olursa aramanız yeterli. Benim gitmem gerek sonra görüşürüz."
Jm-Ms "Görüşürüz"
"Jimin her şey halloldu mu şimdi?"
"Evet çıkışa çok vakit kalmadı. Koşarsak yetişiriz"
"Tamamdır hemen gidelim"Koşmaya başlamıştık. Jimin koşarken farketmeden elimi tuttu. Bu durum beni rahatsız etmiyordu. Koşarak 15 dakikaya yetişmiştik. Okula girdiğimizde Jimin hala elimi tutuyordu. Yayın odasına geldiğimizde Jimin hemen görüntüyü açtı. Şuanda tüm okul bize yaptıkları şeyleri izliyordu. Artık bize inanacaklardı. Ama bir süre sonra görüntülerde bi farklılık sezmiştim. Alışveriş merkezinde olan görüntülerde onların içerisindeydi. Woo Jinin Ya Eunu öpmesi, beni yere itmesi, Jiminin gelip beni alması hepsi vardı. Bunları görmek beni kötü hissettirmişti.
"Jimin bu nasıl oldu?"
"Kusura bakma sana söylemedim ama Jungkooka gelmeden önce oradaki görüntüleri de halletmesini söylemiştim. O da oradaki görüntüleri de aldı."
"İyi yapmışsın sorun değil"
Jimin kötü hissettiğimi anlamış olmalı ki yavaşça yaklaşıp bana sarıldı.
"Bundan sonra sana böyle şeylerin olmasına izin vermeyeceğim. Hep yanına olacağım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAKE LOVE | Jimin
FanfictionHer şey çok normalken bir anda asla düşünemeyeceğiniz bir gerçekle karşılaşsanız nasıl tepki verirdiniz? Alıştığınız ve yaptığınız çoğu şeyin yalan olduğu gerçeğiyle nasıl yüzleşilebilir?