Tizedik Hossz

148 19 0
                                    


– Mi a faszt értesz az alatt, hogy nem tudsz úszni?! Rándulás? Hogy? Mi? Ki a fene csinálna ilyet, tényleg ilyen retardált vagy? Csak várd ki a hétfői edzés, most nagy bajban vagy! Idióta. – Rin megnyomta a piros gombot, véget vetve a hívásnak.

– Rin-senpai? – kérdezte aggódóan Nitori. – Valami baj van?

– Nem, hobbiból szoktam üvöltözni a telefonba – csattant fel Rin füstölögve. Nitori csak állt ott, furcsán nyugtalanul. – Mit akarsz? – morogta Rin.

– Azt hiszem, nem hallottad a bejelentést, mert telefonáltál – motyogta Nitori. – Előbbre hozták a váltót.

– Mi?! – Rin majdnem ordított. – Mikorra?!

– Valójában, öt percen belül kezdődik.

– Most csak viccelsz velem, ugye?

– Van bármi, amiben segíthetek? - kérdezte Nitori, aki rosszkedvű volt, amiért Rint ilyen sötét hangulatban látta. Kapitánya nézte egy kicsit, mielőtt elhatározta magát.

– Valójában van. Igen.

– Mi az, senpai? Mondd el, és azonnal megcsinálom!

Rin lesütötte a szemeit. – Szerencséd van. Nakagawa könyöke megrándult, mikor egy lány után futott a lépcsőn...

– Miért-miért lennék ettől szerencsés, senpai? – kérdezte Nitori remegve, Rin pedig csak vigyorgott rá.

– Gratulálok, Ai-chan. Benne leszel a váltóban.

§

– Senpai, nagyon szépen köszönöm ezt a lehetőséget! Ígérem, nem hagylak cserben! – mondta Nitori, legalább tizedszerre az elmúlt két percben.

– Már felfogtam, most fogd be egy kicsit – csattant fel Rin, és meghúzta a szemüvegének hevederét, majd felvette a sapkáját. A szemével végig pásztázta a medence szélét.

Hol a fenében vannak azok az Iwatobis idióták? Nem lehet, hogy nem hallották a bejelentést.

Nagyot sóhajtott megkönnyebbülésében, mikor pár pillanattal később az Iwatobi úszó klub futva érkezett a medencéhez, menet közben ledobálva, és félrehajítva ruháikat.

Rin kinyitotta a száját, és már épp készült volna egy gúnyos megjegyzésre, de a szavai elakadtak, mikor a többiek közelebb értek, és meglátta Haru arcát.

Haru szemei feldagadtak és vörösek voltak, valamint az orra is rózsaszínes árnyalatú lett.

Megfázott? találgatott Rin, mielőtt Makotóra pillantott. Úgy nézett ki, mint aki most látott egy haldokló cicát, majd felemelte a kezét, és sietve megtörölte a szemét – és Rin megpillantott az arcán egy kóbor könnycseppet.

Nem mondod komolyan, hogy újabb szerelmi viszály volt köztük! Rin megrázta a fejét. És pont a váltó előtt. Idióták!

Bár emiatt már késő volt aggódni. Végül is, most egy váltót kellett úszniuk. Végre eljött a várva várt leszámolás ideje az Iwatobi és Samezuka között.

– Ó, hála Istennek, időben ideértem! – Miho Kou mellé nyomakodott a szurkolók közt. – Még jó, hogy Sasabe-san ragaszkodott, hogy korábban jöjjünk. Nem hiszem el, hogy képesek voltak így előre hozni a váltót!

– Hallottam, hogy Makoto és Rin részt vettek az egyéni váltóban! – mondta nyersen Goro. – Ember, nagyon szívesen megnéztem volna. Rin hátúszása legendás. Na meg Makoto pillangója...

FéltékenységTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang