Ráadás

154 19 3
                                    


~ Köszönöm, ha időt szakítottál a röpke fordításra. A jövőben tervezek még általam kedvelt fanficeket elővenni, hogy az anyanyelvemen is elétek tárhassam. Addig is itt egy röpke "plus", továbbra is az eredeti író által, az én közvetítésemmel :) Saját felelősségre. ~


– Rei-chan~! Most te és én fogjuk csinálni az utószót! – énekelte Nagisa.

– Tudom, már előkészítettem a beszédem.

– Neeee, Rei-chan, unalmas vagy! Egyébként, ma a rajongói leveleket fogjuk megválaszolni?

– Rajongói levelek? Vannak – rajongóink?

– Yep, vannak hát! Teeháát, elolvasom az elsőt! Oooh, Haru-channak címezték!

– Nem gondolod, hogy ő kéne elolvassa?

– Nah, őt nem érdekli! „Kedves Haru-chan, gondoltál e valaha-''

– Nagisa-kun! Ez a magánélet megsértése ...

– „Egy hármasra Rinnel és Makotóval?! Várjunk csak, nem tudtam, hogy ez egy ecchi anime?!

– A miénk nem ecchi anime-

– Mi folyik itt?

– Haruka-senpai? Mit csinálsz itt?

– Haru-chan! A rajongóitok szeretnének veled, Makotóval és Rinnel egy hármast!

– M-mi?! – döbbent le Makoto, és elvörösödött.

– Mi a franc? – sziszegte Rin. – Hogy írhatott valaki ilyet?!

– Makoto-senpai! Rin-san! Ti is itt vagytok?!

– Nem osztozok Makotón Rinnel.

– H-Haru!

– Mi a fasz?! Miért én vagyok a harmadik kerék?!

– Ez természetes. Makoto jobban kedvel engem.

– Ez... ez csak azért van, mert régebb óta ismeritek egymást! Különben is, a sex nem a kedvelésről szól, hanem arról, hogy ki a jobb szerető.

– És úgy gondolod, hogy te?

– H-haru! Rin! Miért veszekedtek emiatt?!

– Hát igen, az vagyok! Te túl nyugodt és kifejezéstelen vagy, mint egy hal –

– A fogaiddal megsebesítenéd-

– Ez egy kihívás?

– Nem egészen.

– Makoto. Te leszel a bíró.

– Mi-nem-várj-ahhh!

– Ez nem megfelelő, be fognak tiltani minket – siránkozott Rei.

– Bocsi, ez kezd egy kicsit intim lenni a mi mércénkkel – mondta Nagisa bocsánatkérően. – Mennünk kell!

FéltékenységDove le storie prendono vita. Scoprilo ora