Vermoeid kijk ik mijn moeder aan. "Had je niet even zo'n verhuis bedrijf ofzo kunnen inhuren? Ik ben kapot." Me moeder lacht. Ja, nu lacht ze, maar net zat ze vloekend verhuisdozen te stapelen. "Dit is toch ook goede moeder-dochter tijd?" Vraagt ze doodleuk. Ik plof op de bank en zucht. "Echt geweldig, mam, kan niet beter." Me moeder komt naast me zitten. "Anders nemen we even een pauze? Op de heenweg reden we langs een leuk ijstentje, wil je daar even kijken?" "Kijk, dat is nou een goed idee!" Zeg ik, dit keer wel vrolijk. Ik spring op en pak me jas. Weer lacht me moeder. "Ik weet niet of je het al doorhad hoor, maar we zitten in Los Angeles, die jas kan je wel even laten liggen." Verbaasd kijk ik haar aan. Toen we vertrokken uit Nederland was het daar notabene 10 graden. Ik gooi een blik op het raam, en inderdaad, de zon schijnt nogal heftig. "Oh, lach ik, nou, dat is dan wel een voordeel." Wel het enige voordeel, denk ik. Ik zit nu namelijk in een onbekend land met allemaal onbekende mensen. Al me vriendinnen zitten gezellig in Nederland, wie weet wat voor leuke dingen ze nu allemaal aan het doen zijn. Waarschijnlijk zitten ze in de bioscoop, of hebben ze een leuke nieuwe jongen ontdekt. Ik pak me telefoon om hun te appen.
Girls Wanna Have Fun Groupchat ♡
Ik: Heyyyyyyy
Oh, geen reactie.
Ik: Hallo? Is het leuk in Nederland, ik mis jullie echt!
Weer geen reactie.
Ik: Halloooo??
10 minuten later nog steeds geen reactie. Ze zijn me vast vergeten.
Boos loop ik naar me moeder. "Nu negeert iedereen me ook al. Ze antwoorden geen eens op mijn berichtjes!" "Wie?" Vraagt me moeder verbaasd. "Vriendinnen" zucht ik. "Lieffie, het is ook heel laat in de avond daar." Alweer verbaasd kijk ik terug. Dan dringt het tot me binnen; tijdsverschil. "Pff, weer een nadeel." "Ik denk dat ijs daar wel tegen kan helpen!" "Inderdaad!" Lach ik terug.
Hey! Dit is pas het eerste deel dus daarom is het wat korter. Vinden jullie het eerste deel leuk? Laat alsjeblieft een reactie achter! (Ze ontmoet Grayson pas wat later, dus daar zal je helaas nog even op moeten wachten ;).)
JE LEEST
MY FAVORITE BAD BOY ~ a Grayson Dolan fanfiction (Nederlands)
Fanfiction"Begrijp je het dan niet?" Hij keek me zo boos aan. Het enige wat ik wou doen op dat moment is me hoofd tegen een deur aan slaan, en keihard huilen. "Ik doe het voor ons." Ik zag zijn ogen ook waterig worden. Wat wou ik hem graag vastpakken, slaan...