Tag

50 2 1
                                    


Lees de ps aan het einde van dit deel!

Ik sta voor de school. Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan, want ik kon alleen maar denken over hoe iemand, die ik niet ken, aan mijn nummer is gekomen. Ik zit hier nog geeneens lang op school, en ik ken maar een paar kinderen. Ik probeer het een beetje van me af te schudden, want ik wil vandaag gewoon me best kunnen doen op school. Ik loop naar binnen, naar me kluisje, waar Juli en Rose staan. "Hey girl, hoe gaat het?" Vraagt Juli vrolijk. "Goed hoor" gaap ik. Ik besluit ze niet te vertellen over het appje, aangezien ik niet weet van wie hij kwam, en ik ben bang dat Juli dan iedereen gaat ondervragen, daar vind ik haar namelijk wel het type voor. "Moe?" Vraagt Rose. "Ja, ik was weer tot laat netflix aan het kijken" lieg ik. Opzich is het waar, maar het leek meer op 'netflix and stress' dan 'netflix and chill'. Ik loop mee met Juli en Rose naar Stace haar kluisje, waar Stace en Amanda al op ons staan te wachten. "Dus, jij was gister bij de dolans?" Vraagt Stace gelijk, grijzend. "Uhh, ja, maar hoe weet jij dat?" Vraag ik verbaasd. "Hij had je tetagd in zijn verhaal, je moet echt vaker je insta checken." "Wie van de twee had me getagd?" Iedereen lacht. "Ethan, ofcourse, als Grayson je had getagd had je 100 euro van me gekregen." Lacht Rose. "Honderd euro?" Vraag ik. "Jup." "Oke, dan zal ik die vast klaarleggen als ik jou was, ik fix zo'n tag in no time. "Sure." Lacht Rose. *TRING* de bel gaat. Wat leuk, Math, wiskunde dus. Het meest kutte vak op deze aardbol, of wacht, nee, in het complete universum. Ik zal het vak wiskunde namelijk niet toewensen aan de aliens.

PS: IK GA SOMMIGE DELEN IN DE TEGENWOORDIGE TIJD SCHRIJVEN, WANT DAT SCHRIJFT FIJNER. SORRY HIERVOOR. X

Hey! Dit is echt een intens kort hoofdstuk, maar dat komt omdat dit weer zo'n saai tussenhoofdstuk is waar niks gebeurd, en die wil ik los houden van de andere hoofdstukken. Zoals je misschien wel merkt word dit verhaal nog amper geüpdatet, dat komt omdat ik het verhaal nogal saai vind, maar ik zal wel proberen door te schrijven. Ik ga misschien binnenkort ook beginnen met een nieuw boek, want ik heb een heel goed idee ervoor. Hint: het is deels geïnspireerd op de film/musical heathers, en op Bonnie en clyde ;). Ohja, Bedankt voor zoveel reads! Ik weet geeneens meer hoeveel, maar boven de 530. Toen ik begon met dit boek te schrijven was dat voor een wedstrijdje met vrienden, maar ik had nooit verwacht dat het überhaupt meer dan 100 reads zou krijgen. Thank uuuuu!!
Loveyouu xx

MY FAVORITE BAD BOY ~ a Grayson Dolan fanfiction (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu