Yine nefret ettiğim o alarmın sesiyle gözlerimi yeni bir güne açtım.Kendimden bahsedeyim ben Derin Yıldız 17 yaşındayım.Annem ve babamla yaşıyorum.Ailenin tek çocuğum ama bir kardeşim olsun isterdim. Bugün okulun ilk günü o yüzden geç kalmamam lazım.Hemen kalktım ve yatağımı topladım.Ardından lavaboya girip rutin işlerimi hallettim.İlk gün olduğu için sivil kıyafetlerimi giydim.
(Ayakkabı ve çantayı istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz.)
Kıyafetlerimi giydim.Saçımı salık bırakmayı tercih ettim.Makyaj yapmayı sevmediğim için hiç böyle bir uğraşa girmiyorum.😄Hemen aşağı inip masaya oturdum.Ve kahvaltımı etmeye başladım.Hızlı hızlı yemeğimi yerken annem güldü.
"Kızım yavaş ye boğulacaksın."
"Bana bir şey olmaz sultanım."Saate baktığımda artık çıkmam gerektiğini anlayıp,anne ve babamı öpüp,çantama telefonumu ve anahtarımı atıp evden çıktım.
Her zaman ki gibi kızlarla okula gidecektim.Kızlarla evlerimiz yakın olduğu için beraber gidiyorduk.
Durun canımın ciğerlerini tanıtmadım.Beste Demir ve Alya Tuğlu.Kızlarla aynı yaştayız.Ve tabi ki de aynı sınıfta.Beste'nin kendinden 4 yaş büyük bir ablası var.Alya'nın da kendisinden 2 yaş küçük bir erkek kardeşi var.Anlıyacağınız tek kardeşi olmayan benim.Annemgile nedenini bir kaç kez sormuştum.Ama hep 18 yaşında sebebini öğrenebileceğimi söylüyorlar. Ne kadar saçma
Neyse ki 18 e girmeme 6 ay var.Kızlarla 5 yaşından beri arkadaşız.Ailelerimizin de küçükken biz gibi arkadaş oldukları için bizim arkadaşlığımız da onların ki gibi.
Önüme baktığımda Alya'nın evine geldiğimi gördüm.Tam zili çalacakken kapı açıldı ve Alya beni görür görmez sarıldı.
"Çok özlemişim." diye bağırdı.
Gözlerimi devirerek"Alyacığım daha geçen gün görüştük."dedim.Nefesimi sıkıntıyla üfleyerek."Hadi artık gidelim."dedim.Kapıyı kapattı ve Beste'nin evine ilerlemeye başladık.Evin önüne geldiğimizde Beste'yi kapının önünde telefonuyla ilgilenirken gördük.
Bizi fark edince o şen şakrak sesiyle "Günaydın"diyerek yanımıza geldi.Alyayla birlikte "Günaydın"diyerek karşılık verdik.
Okula vardığımızda arkadaşlarımızın yanına gidip kızlarla onlara selam verip yanlarına oturduk.Bir kaç dakika sonra zil çaldı.Müdür bir kaç şey söyleyip kürsüden indi ve kısa bir törenden sonra sınıflara dağıldık.
Derslerime gelecek olursak ne iyi ne kötü diyebilirim.Sınıfı geçmeme yetiyor en azından. 😄
Ben genelde tek başıma otururum kızlarda arkamda.Yine aynı şekilde oturduk.Hoca yanında bir çocukla geldi.Çocuk kendini tanıttı ve boş bir yere oturdu.Çocuğun adı Aras Kayaydı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yine sıkıcı bir gün sonunda okuldan çıktık ve evlere dağıldık.Eve geldiğimde hızlıca bir duş alıp çıktım.Pijamalarımı giyip laptopumu aldım ve film izlemeye başladım.
Bir kaç saat sonra annemgil geldi.Yemeğimizi yedik,anneme yardım ettikten sonra odama gittim.Telefonumu alıp gelen mesajlara bakıp cevapladıktan sonra okuma kitabımı alıp okumaya başladım.
Bir süre sonra gözlerim kapanmaya başladığında ışığı kapatıp,hayallere dalarak gözlerimi kapattım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu ilk kitap deneyimim olduğu için hatalar olabilir.Lütfen kusura bakmayın.Sevgiyle kalın.💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ'İN SOĞUK GÖLGESİ
Подростковая литература"Ben aslında 6 yıldır seni tanıyorum Derin." dediğimde kaşları çatılmıştı.Onun bir şey demesine izin vermeden devam ettim. "5.sınıfta kilolu bir çocuk vardı hatırlıyor musun?O çocuğun arkadaşlarından biri,o çocuk seni seviyor demişti sana.Anlattıkta...