Mesajı kızlara da göstermiştim.Bu kişi kim inanın ki bilmiyorum ama yakın zamanda karşıma çıkacak. Gece geç olunca uyumaya karar verdik.Her zaman yaptığımız gibi kızlarla aynı yatakta uyuyacaktık.Işığı kapatıp ben de yatağa yattım ve kızlara sarılarak gözlerimi kapattım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah kalktığımda kızlar uyuyordu.Ben de kalkıp rutin işlerimi hallettim ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim.Kızlara omlet yapacaktım.Kahvaltılıkları masaya koyduktan sonra,portakal suyu da sıktım.Ve omletin başına geçtim.Az da olsa yemek yapabiliyordum.En azından karnımı doyurmaya yetiyordu yemek bilgim.Omlette hazır olunca kızları uyandırmak için odaya gittim.
"Hadi,kızlar uyanın!" diye bağırdığımda Beste kalkmıştı bile.Uykulu sesiyle
"Günaydın." dedi.
Alya'ya baktığım da hala uyuduğunu gördüm.Masanın üstündeki bardağı alarak içindeki suyu Alya'nın başından aşağıya döktüm.
Döktüğüm gibi
"Allahu ekber." diyerek yataktan düştüğünde Besteyle kahkahalar atmaya başladık.Kahkaha atmaktan gözlerim dolduğunda,kahkahalarımı azaltmaya çalıştım.Amacıma ulaşınca yavaşça yerden kalkmış,bize öldürücü bakışlar atan Alya'ya kısa bir bakış atıp
"Kızlar hadi kahvaltıya."deyip odadan çıkıp mutfağa gittim.Yerime oturduktan sonra kızlarda geldi ve kahvaltımızı etmeye başladık.Akşam ki partiye beraber gideceğimiz için kızlarda kıyafetlerini getirmişlerdi.Kahvaltımızı ettikten sonra alışverişe gitmeye karar verdik.Hazırlanıp evden çıktık.Bir taksiye atlayıp alışveriş merkezine doğru yol aldık.Vardığımızda taksiden inip içeri girdik, sırayla mağazaları dolaşmaya başladık.
Bir mağazaya girdiğimizde gözüme kırmızı bir elbise takılmıştı.Kızlarda elbiseye baktığımı farketmiş olmalılar ki" Hadi denesene."demişlerdi.
Elbisenin yanına gidip bedenime uygun olanı bulduğumda alıp kabine girdim. Elbiseyi giyip kabinden çıktım.Kızlar çıktığımı görünce yanıma geldiler.Beste
"Afet misin kızım?" deyince utançtan kızarmaya başlamıştım bile.Ardından kabine gittiğimde telefonuma gelen mesaj sesini duyup telefona baktığım da o gizli numaradan mesaj geldiğini gördüm.Mesajın üstüne tıklayıp açtım.
Gönderen: Gizli Numara
Kırmızı sana yakışmış Derin.Biliyor musun kırmızı benim en sevdiğim renk çünkü kanın rengi.Ve ben kan dökmeye bayılırım Derin.İlerde senin kanının döküldüğü günlerde gelecek.Ve ben o anları zevkle izleyeceğim.Çok az kaldı Derin çok az...
Mesajı okuduğum gibi kabinden çıkıp etrafa bakındım.Kızlar telaşla yanıma geldiler.
"Derin iyi misin?Noldu?" diye sordu Alya telaşla.Elimdeki telefonu kızlara verip koltuklardan birine oturup düşünmeye başladım.Benim düşmanım yoktu ki.Kimdi bu,kimdi bana zarar verecek kişi.Düşüncelerle boğulurken kızların bana seslendiğini duymamıştım bile.Kendime geldiğimde Beste"Derin kalk hadi gidiyoruz.O manyak her kimse buralarda olabilir.Hadi üstünü bir an önce değiştir gidelim."dedi.Kafamı sallayıp kabine girdim.Üstümü değiştirip,çıkıp kızların yanına gittiğimde hızla mağazadan çıktık.Ardından hızla alışveriş merkezinden de çıkıp bulduğumuz ilk taksiye atlayıp evime doğru yol aldık.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eve geldiğimizde hâlâ içimdeki tedirginlik gitmemişti.
Beste
"Derin eğer bu kimse dünkü attığı mesajda partiye gideceğinide biliyordu.Çok yakınımızda ve de çok yakında karşımıza çıkacak.Bu akşam ki partiye gidersek orayada gelir Derin,partiye kesinlikle gidemeyiz.Seni tehlikeye atamayız."dedi.Alya'da" O zaman Aras'a gelemeyeceğimizi söyleyeyim ben."dediğinde çoktan telefonunu eline almıştı bile.Telefonu hoparlöre alıp Aras'ın numarasının üstüne bastı.Aras telefonu açtığında
Alya"Alo,Aras"diyerek söze başladı.
(Böyle yazılan yerler Aras,diğerleri Alya)
"Alo,bir şey mi oldu Alya?"
"Şey biz partiye gelemiyoruz da kusura bakma o kadar söz falan vermiştik."
"Önemli değil de kötü bişey yok değil mi?Derin iyi,değil mi?"
"Kötü bir şey yok merak etme.Derin de iyi."
"İyi o zaman bir şey olacak olursa arayın."
"Tamam,görüşürüz."
"Görüşürüz." deyip telefonu kapattı.Niye iyi olup olmadığımı sorduğunu anlamamıştım. Aras'ı gördüğümden beri sanki daha önce onunla tanışıyormuşum gibi yüzü tanıdık gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ'İN SOĞUK GÖLGESİ
Novela Juvenil"Ben aslında 6 yıldır seni tanıyorum Derin." dediğimde kaşları çatılmıştı.Onun bir şey demesine izin vermeden devam ettim. "5.sınıfta kilolu bir çocuk vardı hatırlıyor musun?O çocuğun arkadaşlarından biri,o çocuk seni seviyor demişti sana.Anlattıkta...