"İzel, kantine iniyoruz bizimkilerle. Ayhan hoca yokmuş bugün, ders boş. Gelmiyor musun?"Sınıfın kapısında bekleyen Elçin'e döndüm. Arkasında bizim grupla benden bir cevap bekliyordu. Sıramdan kalkarken konuştum:
"Dersin boş olduğunu bilmiyordum. Aşağı inelim birlikte ama kantine gelmeyeceğim."
Elçin'in yanına ulaştığımda Serkan kolunu omzuma attı ve ilerlemeye başladık. Gözlerimi devirdim.
"Şu hareketten hoşlanmadığımı bin defa söyledim Serkan. Anlamıyor musun sen?"
"Anlamıyorum abicim, ne yapacaksın?"
"Abicim, diyor bir de. Gören de iki yaş değil, on yaş büyük sanacak."
"İki yaş, iki yaştır."
"Serkan, ne istiyorsun sen bu kızdan ya?"
Serkan yanımda yürüyen Elçin'e doğru baktı.
"Sen çok konuşma bücürük. Sesin net gelmiyor."
"Benim boyum gayet normal, hah! Sen devesin!"
Haklıydı. Serkan hormon basılmış bir deveydi.
Elçin'in erkek arkadaşı Eren kız arkadaşını korumak istermişçesine kolunu omzuna attı ve kendine çekti. Serkan'a pis pis baktı.
"Oğlum uğraşma benim sevgilimle, alırım ayağımın altına."
Eren, Serkan kadar uzun olmasa da kalıplı biri olduğu için lafı boşa gitmemişti.
"Hareketlere bak! Nasıl da şov yapıyor manitasının yanında."
Müzik sınıflarının olduğu kata ulaştığımızda Serkan'ın kolunu omzumdan ittim. Eğer kata geldiğimizi fark etmese onun öküz gücünden kurtulamazdım.
"Ben gidiyorum gençler. Serkan, sen de uğraşma milletle."
Diğerlerinin "Görüşürüz." dilekleriyle müzik sınıfına doğru ilerlerken arkamdan Serkan'ın sesi duyuldu:
"Bak, bak! Nasıl da sekiyor ceylan gibi. Manita yaptın da kenarda köşede oynaşacak mısın zilli?"
Müzik odasına girerken arkamı dönmeden bağırdım:
"Yürü işine!"
🎶
pinhan: Ne güzel çaldın bugün sen öyle...
pinhan: Ruhumu dinlendirdin İzel.
pinhan: Biraz sinirliydim bugün ama seni dinleyince ne sinir kaldı ne de başka bir şey.
Elimdeki kahve kupasını komodinimin üstüne bırakıp kaşlarımı çattım. Bir sapığım olduğu aklımdan çıkmıştı.
_izelsonmez_: Tahminen ne zaman peşimi bırakırsın?
_izelsonmez_: Ben uğraşamam çünkü seninle.
Çok geçmeden cevap geldi.
pinhan: Gerçekleri söyleyeyim mi?
_izelsonmez_: Evet?
pinhan: Hiçbir zaman.
_izelsonmez_: Bak, güzelce diyorum sana.
_izelsonmez_: Uğraşamam ben seninle.
_izelsonmez_: Bir sapığım eksikti, o da oldu!
pinhan: Kim sana benimle uğraşacağını söyledi?
pinhan: Uğraşma, kendini kasma, zorlama.
pinhan: Akışına bırak.
_izelsonmez_: Zorlama, mı?
_izelsonmez_: Asıl sen sınırlarını zorlama bence!
pinhan: Sana kötü bir şey yapmıyorum.
pinhan: Tek istediğim konuşmak.
_izelsonmez_: Konuşmak isteseydin çıkardın karşıma, doğru düzgün konuşurdun.
_izelsonmez_: Bilgin olsun, insanları ısırmıyorum.
_izelsonmez_: O yüzden buradan sapıklık yapmayı kes, uğraştırma beni.
_izelsonmez_: Hayatımda ne sana ne de başka birine ayıracak vaktim var.
pinhan: Bak, kendi ağzınla söylüyorsun.
pinhan: Hem insanları ısırmadığını söylüyorsun hem de vaktinin olmadığını.
pinhan: İşte bu yüzden buradan "sapıklık(!)" yapıyorum İzel.
pinhan: Ama merak etme.
pinhan: Seni o kendini hapsettiğin karanlıktan kurtacağım.
pinhan: Dış dünyaya karşı oluşturduğun duvarları birer birer kaldıracağım.
pinhan: Sadece biraz sabretmem gerekiyor.
🎶
Merhabalar.
Umarım hepiniz iyisinizdir.
Bölümü beğendiyseniz yıldızı parlatmayı unutmayın. Bölüm hakkında düşündüklerinizi de belirtebilirsiniz.
Güzel kalın.🖤