pinhan: Günaydın.pinhan: Hala uyuyor musun?
pinhan: Gerçi saat henüz erken.
pinhan: Kaçta uyanacağını bilemedim.
Kaşlarımı çattım. Pinhan bu mesajları sabah beşte atmıştı.
_izelsonmez_: Neden o saatte mesaj atarsın ki?
pinhan: Kız kardeşim hasta, başında bekliyordum.
pinhan: Ateşi yükselirse diye.
pinhan: Uyumamak için telefona bakarken sana yazdım işte.
pinhan: Sen yeni mi uyandın?
_izelsonmez_: Eğer gerçekten bir kız kardeşin varsa ve hastaysa geçmiş olsun.
_izelsonmez_: Ama bu iş böyle olmayacak pinhan.
pinhan: Yine mi aynı konu?
_izelsonmez_: Evet.
_izelsonmez_: Ve ben bunun daha fazla devam etmesine izin vermeyeceğim.
_izelsonmez_: Emin ol,
_izelsonmez_: Bu senin için de en iyisi olacak.
pinhan: Hayır,
_izelsonmez_: Umarım sevgine karşılık verecek birini bulabilirsin.
pinhan: Yapma.
*pinhan engellendi*
İstediğin zaman profiline girerek engellemesini kaldırabilirsin.🎶
"Kızım dokunma bak. Asabiyim, diyorum."
"Aman da aman, hormonlu devem sinirlenmiş mi?"
"İzel ,yapma, diyorum."
Ceren tostundan bir ısırık alıp konuştu:
"Ne oldu ki sanki canım?"
"Ne mi oldu? Beni sırtımdan bıçakladınız hainler!"
"Abartma amına koyayım." dedi Barış.
Haklıydı.
"Saçımı süpürge ettim ben! Özellike İzel'den beklemediğim ağır darbe... İşte o beni bitirdi."
Elçin:
"Olayları dramatize etmeye o kadar bayılıyorsun ki..."Eren de sevgilisine hak verir şekilde konuştu:
"Aynen öyle abi. Bize bulaşmayacağını öğrendin artık kardeşim."
"Anladık amına koyayım sevgilisiniz! Yeter lan, yeter! Ayıracağım oğlum sizi."
Serkan'ın bunda ciddi olmadığını hepimiz biliyor ve eğleniyorduk.
Yine de oyunu sürdürdük.
"Eee, nasıl affettireceğiz kendimizi o zaman? Serkan olmadan ölüp biteriz ne de olsa, değil mi?"
Serkan ağzımdan çıkan sözleri duyduğu gibi "Bak şimdi," dedi ve kolunu omzuma attı.
Gözlerimi devirdim.
"Bu gece çıkıyoruz, benim istediğim yere gidiyoruz. Kimse de mırın kırın etmiyor. Yok efendim "Saat çok geç oldu." veya "Çok içtik amına koyayım." gibi sözleri asla duymayacağım."
Barış bir şeyler demeye başlarken telefonum titremeye başladı. Hemen yanımda duran telefona baktığımda arayan kişi beni şaşırtmıştı ama diğerlerine belli etmedim.
Meşgule attım.
"Saçma sapan şeyler yaptırsan görüşürüz Serkan."
"Yok lan, yapar mıyım?"
Evet, yapardı.
Muhabbete geri dönmüştüm ki telefonum tekrar titremeye başladı. Bakmadan tekrar meşgule attım.
Bizimkiler konuşmaya devam ediyorlardı ki Serkan sadece benim duyabileceğim bir sesle "Bir sorun mu var?" dedi.
"Hayır, önemsizdi."
Biz konuşmaya devam ederken teneffüsün bittiğine dair zil çaldı ve hepimiz ayaklandık. Telefonumu arka cebime koymadan önce ana ekran tuşuna basınca telefonum aydınlandı. Bir mesaj vardı. Bakmadan bildirimi kaydırıp sildim.
"İzel, hadisene be kızım!" diyen Ceren'in sesini işittim.
"Bensiz duramıyor musunuz?"
"Ben diyorum size, manita yapmış bu."
Arkadaşlarıma doğru ilerlerken "Boş yapma Serkan." demeyi de ihmal etmemiştim.
Her şey normaldi.
Şimdilik.
🎶
merhaba,
umarım gününüz güzel geçiyordur ve bölümü beğenmişsinizdir. beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayın.
görüşmek üzere.🖤