|9|

129 27 18
                                    


"Seni de yapacağın işi de sikeyim pezevenk."

"Kafamın içinde at yarışı var amına koyayım."

"Bünyeniz bu kadar hassassa benim suçum ne kardeşim?"

Gelen seslerle birlikte gözleri aralamaya çalıştım ama ilk birkaç denememde başarısız olmuştum. Gözlerimi açıp doğrulduğum sırada nerede olduğumu anlamaya çalışıyordum.

Etrafa baktığımda bir süre sonra buranın Serkanların evi olduğunu kavramıştım. Bulunduğum odadan çıkıp aşağı inerken başımdaki ağrı kendini belli etmeye başlamıştı.

Salona girdiğimde Barış, Serkan ve Eren beni karşılamıştı.

"Heh, İzel de uyandı. Şimdi göreceksin sen."

Gri koltuğa oturduğumda başımdaki feci ağrıyla inleyip yanımdaki yastığı yüzüme bastırdım ve boğukça "Keşke uyanmasaydım amk." dedim.

"Al işte, kız kısaltmalara geçmiş." diyen Barış'la gözlerimi devirdim.

"Fazla kelime sarf edince başımdaki ağrı daha da katlanılmaz hale geliyor Barış. Siz de çok konuşmayın."

Arkadan gelen "Bana uyar." sesiyle gözlerimi Serkan'a çevirdim. Belleğimde belirmeye silik silik görüntülerle "Sıçtım kalıbına Serkan," derken merdivenlerde bir hareketlenme yaşandı.

Merdivenlerden inmekte olan Elçin yorulmuş olmalı ki yarısında durdu ve basamağa oturdu.

"Neredeyiz biz?"

Eren, Serkan'a "Şimdi siktim belanı." bakışlarını gönderdikten sonra Elçin'e dönüp "Henüz gelmedik güzelim, gelince uyandırırım." dedi.

"He, tamam o zaman."

Eren, başını trabzanlara dayamış uyumaya devam eden Elçin'e doğru ilerlerken Serkan'a küfür etmeyi de ihmal etmiyordu.

"Kızın psikolojisini bozdun amına koyayım."

🎶

"Buyrun."

Taksiciye parasını verip indim. Dün başımıza bunların geleceğini tahmin ederek-bu kadarını beklemesek de- arabaları almamıştık.

Eve doğru ilerliyordum ki buraya yabancı olan bir şey fark ettim.

Babamın arabası.

Aklıma okuldayken gelen aramalar ve mesaj geldiği gibi çantamdan telefonumu çıkardım. Annemden gelen iki aramayı cevapsız bırakınca bir mesaj gelmişti.

Annem: Kızım biz seni görmeye geliyoruz. Aradım ama açmadan. Gelince görüşürüz.

Hızlıca arkamı döndüm ve uzaklaşmakta olan taksiye baktım.

"Taksi!"

🎶

_izelsonmez_: tükürdüğümü yalıyorum

_izelsonmez_: farkındayım

_izelsonmez_: belki de bu yaptım bencillik

_izelsonmez_: belki değil

_izelsonmez_: öyle

_izelsonmez_: neyse

_izelsonmez_: hala burada mısın

pinhan: evet

pinhan: senin için hep buradayım

🎶

VEEEE ASIL TEXTINGE BAŞLIYORUZ!

bölümü beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın,

görüşmek üzere.🖤

gönülçelen||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin