|4|

191 30 79
                                    


"Kızım yetişemiyorum ben bunlara, kafayı yiyeceğim."

İstisnasız her fotoğraf paylaştığımda yaşadığımız gibi Serkan gelen yorumlar yüzünden başımın etini yiyordu.

Serkan'a yalvarırcasına bakarken "Allah aşkına iki dakika sus. İki dakika, tamam mı? İnsandan kafa bırakmıyorsun." dedim.

Barış bana acımış olmalıydı ki yardımıma geldi. Sıranın ucuna otururken "Serkan, sana ne gelen yorumlardan?" dedi. Ceren de ona arka çıktı:

"Aynen abi. Sıkıyor." dedi.

"Ya ben gelen yorumlara hiçbir şey demiyorum. Diyemem de zaten, haddime değil başkasına karışmak. Ben o aç orospu çocuklarına laf ediyorum sadece. Gördükleri her dişiye ağzının sularını akıtarak bakan o kanı bozuklardan bahsediyorum." dedi. Sonraysa artık alıştığım hareketi yapıp kolunu omzuma attı.

"Ne kardeşimi ne de başkasını yediririm onlara ben." demeyi de unutmadı.

Eren de konuşmaya dahil oldu:

"Ulan yemin ederim İzel'i öz kardeşin gibi koruyorsun."

Serkan gerçekten de abim gibiydi. Durumumu bilmeden önce de beni her şeyden korumak ister ve ilgilenirdi ama öğrendikten sonra daha da bağlanmıştık birbirimize.

"Oğlum illa kan bağı mı gerekiyor sanki. Kardeşim gibi bu kerata."

"Kerata ne be?" diyemeden nöbetçi hoca kapıda belirdi. Sibel hoca bizim grubu pek sevmezdi. Serkan'ın omzuma attığı koluna gözünden ışın çıkartarak baktı.

"Yılmazer, bu ne hal böyle?"

"Ne hali hocam?"

"İçinde bulunduğunuz bu vaziyeti görmüyor musun? Ne bu gevşeklik? Burası bir eğitim kurumu."

"Ne yapmışım hocam? Kardeşimin omzuna kolumu attım. Burada kötü örnek oluşturan bir davranış göremiyorum."

"Şimdi de kardeş ayağına mı kaçmaya çalışıyorsun?"

Serkan'ın kolu kasılmıştı ama benim de ondan geri kalır bir yanım yoktu. Gözüm atmaya başlamıştı.

Sıradan kalktım ve sakin tutmaya çalıştığım sesimle konuştum:

"Pardon da lafı ne demeye getiriyorsunuz? Bizim bugüne kadar neyimizi gördünüz siz?"

Sibel hocanın ince dudakları düz bir çizgi halini aldı ve kollarını önünde birleştirerek bana doğru ilerlemeye başladı.

"Sesinin tonunu beğenmedim. Kendine gel."

1

2

"Kendimdeyim hocam. Tekrar söylüyorum: Biz bir şey yapmadık.

"Öyle gözükmüyor ama."

3

4

Serkan sinir kat sayımın normalin üstüne çıktığını anlayınca "Nasıl görmek istiyorsanız öyle görüyorsunuz hocam. Biz her zaman yaptığımız gibi teneffüs vaktinde arkadaşlarımızla oturuyoruz." dedi. "Sadece oturuyoruz." diyerek vurguladı.

"Sınıftakilere sorun isterseniz hocam. Kimse sizin düşündüğünüzün aksine bir şey saklamıyor." dedi Barış.

"Ne yani, şimdi bana ne demeye getiriyorsun olayı? Ne bu hadsizlik?"

5

6

"Kimse size bir hadsizlikte bulunmadı." dedim ama sesim sinirden titriyordu. Bundan nefret etsem de sinirlenince ağlayan bir yapım vardı ve ben karşımdaki bu kendini beğenmiş kadının dolan gözlerime bakarak başka bir şey düşünmesini istemiyordum. Yanından geçip gidecekken kolumu tuttu.

7

8

"Nereye gidiyorsunuz küçük hanım? Bir büyüğünle konuşurken bu şekilde çekip gidemezsin."

"Kolumu bırakır mısınız?" dedim.

"Hayır, konuşacağız. Ben ,bitti, demedim."

Eğer biraz daha bu sınıfta durursam çok fena patlayacaktım.

Serkan geldi ve kolumu dayanamadığım kadının elinden kurtarıp beni kapıya doğru ilerletmeye başladı. Sibel hocanın "Yılmazer, Sönmez! Buraya gelin!" laflarına aldırmadan dışarıya çıktık. Ben ve kıpkırmızı gözlerim öğle teneffüsünden dönenlerin dikkatini şimdiden çekmiştik.

🎶

pinhan: İyi misin??

pinhan: Lütfen şimdi cevap ver sonra atarsın görüldünü.

pinhan: Manyak Sibel yine yapmış yapacağını

pinhan: Öğrendim bir şeyler

pinhan: Sen takma kafana onun dediklerini

pinhan: Konuşmak ister misin

pinhan: Buradayım

Saatlerce viyolonsel çalmanın yorgunluğuyla yatağımda öylece uzanmaya devam edecektim ki vazgeçtim. Cevap yazacaktım.

_izelsonmez_: Ben henüz kullanıcı adının ne anlama geldiğini bile bilmiyorum ve sen bana konuşmak isteyip istemediğimi soruyorsun.

_izelsonmez_: Kimsin sen?

_izelsonmez_: Neden beni bu kadar önemsiyorsun?

_izelsonmez_: Bu işten çıkarın ne?

pinhan: Çıkar mı?

pinhan: Sen anlamadın galiba

pinhan: Benim "bu işten"(!) bir çıkarım yok

pinhan: Bil diye söylüyorum

pinhan: İnsanlar birilerini çıkar gözeterek sevmezler

pinhan: Birinin birini sevmesi için bu tür şeylere ihtiyacı yok

pinhan: Sevmek bedava İzel

pinhan: Herkes birilerini sevebilir

*görüldü*

"Yalancı."

🎶

Tekrardan merhabalar.

Bölümü beğendiniz mi? Öyleyse oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Kendinize çok dikkat edin, görüşmek üzere.🖤

gönülçelen||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin