TANITIM...
İki farklı hayattı onlarınkisi. Biri acılarla yoğrulmuş kendi yolunu çizmiş bir adam, diğeri hala hayatla boğuşup ayakta durmaya çalışan bir kız.Kader onları birbirine yazmıştı, karşı çıkmak imkansızdı.Hayatlarının süprizleriyle karşılaşarak, birinin geçmiş acısını diğerinin gelecek endişesinden kurtaracaktı…
Hikaye Adı : Benimle Dans Et
Türü : Günümüz Aşk – ( Türk )
Konusu : İki farklı hayattı onlarınkisi. Biri acılarla yoğrulmuş kendi yolunu çizmiş bir adam, diğeri hala hayatla boğuşup ayakta durmaya çalışan bir kız.Kader onları birbirine yazmıştı, karşı çıkmak imkansızdı.Hayatlarının süprizleriyle karşılaşarak birinin geçmiş acısını diğerinin gelecek endişesinden kurtaracaktı.
Yüsra, üniversite öğrencisi fakir bir kızdır. Burs kazanarak zor şartlar altında üniversitesine giderek geleceğine şekil vermeye başlar. Bunun yanında boş zamanlarını değerlendirmek için gazetede gördüğü bir iş üzerine görüşmeye gider. Herşey yolunda gitmiştir fakat okulun en zengin ve şımarık kızınına bakıcılık yapacağını öğrendiğinde hayattan bir tekme daha yiyerek ayakta durmaya çalışır.
Eymen, Türkiyenin genç ve en zenginleri arasında sayılabilecek başarılı bir iş adamıdır. En yakın arkadaşının öğrenci sevgilisiyle gittiği kafe macerasında hayatını ters yüz edecek olan bir güzellikle karşılaşır. Bu kız hayatını öyle bir ters yüz edecektir ki kim olduğunu şaşıracak ve bütün hayatını tekrar baştan bu asi güzelle yazacaktır.