13.Bölüm

1.4K 85 2
                                    

“Sen üç kağıtçının tekisin!”

“Bu işi kabul ettiğin anlamına mı geliyor?” Eymen’in heyecanla açılan gözleri midesine yediği  yumrukla yarıda kesildi. Eserinin bıraktığı tahribatı bir adım geriden izleyerek yüzüne zevk dolu bir gülümseme yerleştirdi. Adamın acısı onun biraz olsun rahatlamasına neden oldu. Eymen iki büklüm durarak ters ters kıza baktı.

“Bir bakalım...Imm kişisel danışman ne iş yapar?” Eymen nefes alıp ağır ağır doğrulurken hala kızgın gözlerle bakıyordu. Bu kızın yumruğu bu kadar sert olmak zorunda mıydı? Biraz daha güç uygulasa midesi ağzından çıkacaktı. Kendisini koruması gerektiğini bir kenara not etti.

“kişisel danışmanda nereden çıktı?” diye sordu safça. Yüsra alayla gülümsedi.

“Dün sabah Cemreye öyle dedin. Kişisel danışmanın olacakmışım.” Gözlerini kırpıştırdı “ Bana ne danışacaksın?”

Eymen omuz silkti.

“O an ilk aklıma gelen buydu. Senin hangi konumda çalıştıracağıma daha karar vermedim.”

“Çabuk versen iyi olur. Borcum çok, ev satın almak için çok çalışmalıyım.” Arkasını dönüp salondaki dvd film ve müzik arşivi dolabına yöneldi. Bir yandan da konuşmasına devam etti. “Seninle sözleşme imzalamalıyız. Benim sıkı çalışmam karşılığında evin parası ödenecek ve çalışırken cinsel tacizde bulunulduğunda....” Arkasını döndü. Gözleri adamı olduğu yere çivileyecekmiş gibi keskinleşti. “Anlaşma sona erecek ve evin ımmm... iki aylık taksidi silinecek.”

Eymen dehşete düşmüş bir vaziyette kızı izliyordu. Rahat tavırları, hiç aksi cadıya benzemiyordu. Daha fenası sanki bir anda cazibeli bir silaha dönüşmüştü. Eymen eğer yanlış görmüyorsa kalçalarını sallayarak yürümesi ve rahat hareketleri bir tuzaktı.

Eymen o kadar hızlı başını salladı ki beyni hayal gücünün etkisini arttırmış olmalıydı. Boğazını temizleyerek sarsakça kollarını önünde bağladı.

“Küçük hanım...” dedi uyarırcasına. Yüsra başını kaldırıp masum bir rahibe gibi saf saf baktı.

“Burada patron ben olduğuma göre, anlaşmanın şartlarını uygulayacak olanda benim. Şartlar çok ağır gelirse bazılarında oynama yaparız. Eğer uymazsan istifa etmekte özgürsün.” Tırnaklarına bakarak “ Tabi bende yeni yatırımım için bir şeyler düşünürüm. Acaba o evi ne yapsam...”

“Tamam!” Yüsra yüksek sesle bağırınca Eymen irkildi. Bu hareketi yavaş olduğundan göze batmadı ama korkutmuştu. Niye durduk yere bu kadar yüksek sesle bağırıyordu ki?

“ Şartları beraber koyacağız. Bunun gerisinde evle ilgili hiç birşey yapmayacaksın.”

Eymenin dudakları kıpırdadı.

“Tamam.”

Saat 15.17

Yüsra tam on dakika kolundaki saatin salise kolunu takip etti.

1...2..3...

58..59...1..

Saat 15.18

BENİMLE DANS ET!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin