3.Dikiş mi?

70 5 3
                                    

Oha! kaşımın üstü feci bir şekilde kanıyordu.

"Senin atacağın topa sıçayım!"

Hemen cebimden peçete çıkardım ve kanayan yere bastırdım.Bir kaç dk sonra yanıma Müge ve Azra geldi.

"Kanka ne oldu görmedi- oha kaşın!"

"Müge sende yara bandı var?"

"Yok,revire gidelim"

"tamam"

koşarak revire gittik.Başımın ağrısı normalliğini yitirdi.Azra daha hızlı olduğundan dolapları karıştırmaya başladı.Sonra yara bandı kutusunu bulunca Müge ye verdi.

"Hocaya söylediniz mi? gelmediğimi fark ederse çok kötü olur aynı şekilde sizinde."

"Söyledim ben Müge'yle Damlaya bakmaya gidiyoruz diye,o da bir şey olursa haber verin dedi."

"Kanka abartmaya gerek yoktu alt tarafı başıma top geldi"

bana yaklaştı.

"Ama kafasında 11 dikiş olan bir insan için endişelenir"

Bir an duraksadım.Doğru aslında ben bunu nasıl unuttum.Hem onlar nereden hatırlamıştı?

"Kızım ya dikiş patlarsa? ya bayılırsan bir yerde? biz ne yaparız haberin varmı" dedi Müge

"yüzümü ekşittim.Gerçeklerden nefret ediyorum.

"Bir şey olmaz abartmayın"

"Olsun biz yinede tetikte olalım"

"tuvaletim geldi"

"hadi o zaman yürü" dedi Azra

kahkaha eşliğinde tuvaletin yolunu tuttuk.

Deniz Aydoğdu

"Oğlum kıza top attıktan sonra niye üstüne gittin zaten durumu belli..."

Ne durumu? Berk'in ne demek istediğini katiyen anlamamıştım

"Ne durumu?" dedim şaşkınca

Sıkıntılı bir şekilde cevap verdi.

"Ya işte kız 2 sene önce kaza geçirmişti.Araba kazası..."

A-araba Kazası mı?

başımın üstünden kaynar sular boşalmaya başladı.

"y-yani?" kekeledim

"Yanisi kafasında bildiğim kadarıyla 11 dikiş vardı"

şuan sıçıp sıvama eylemini harfi harfine yerine getiren ben ne yapacağını bilemiyordu.

"11 dikiş mi? kıza ya bir şey olursa!"

"İşte bu yüzden seni uyarmaya çalıştık,keşke kızın üstüne bari gitmeseydin"

"Hemen kızı bulmam lazım!"

Hiçbir şey düşünmeden revire doğru koşmaya başladım.Belki orada olabilir diye.Ama yoktu.Kalbim göğsümden firar etmeye kafa tutmuştu.Koridorda koşmaya devam ettim.Umarım kıza bir şey olmaz.Kendimi umursamıyorum kıza bir şey olmasından korkuyorum.

5 dk sonra teneffüse az kala.

"Yardım edin!"

...

Damla Şirin

5 dk önce

kızlarla tuvaletten çıktıktan sonra onlara siz ilerden gidin dedim ilk başta hayır dediler ama tekrar tuvalete gitmem lazım deyince saldılar.Aslında yalandı,başımın ağrısı biraz dinmesi için arka bahçede hava alacaktım.

Arka bahçeye giden koridordan -ters yoldan- ilerledim.Bir kaç dk sonra başımın ağrısı şiddetlendi ve kulağım çınlamaya başladı.Halsizleşme ye başladım.Olacakları anlayınca yardım için bağırmaya başladım.Bayılacağımı biliyordum.Ama etrafta ne sınıf ne nöbetçi ne de temizlikçi... kimse yoktu.Ben gittikçe fenalaşıyorum ve korkudan nefesim kesilmeye başlıyordu.

Deniz Aydoğdu

"Yardım edin!"

Bu o kızın sesiydi.Sesin geldiği yöne doğru hızla koşmaya baladım.Bir kez daha onun sesini duyunca daha da hızlandım.

Onu gördüm.Koridorun sonunda başını tutuyordu.Bir anda yere düşünce anlık şokla yanına koştum.Onu ayıltmaya çalıştım başında ama uyanmadı.O kadar korkuyorum ki.

Damla Şirin

2 dk önce

Birini gördüğümde ona bağırmak istedim ama gücüm yoktu.En sonunda kulak çınlamasıyla yeri boyladım.Bir çocuk başımı tutarak beni uyandırmaya çalışıyordu.Yavaşça gözlerim kapanınca bilincim gitti.


•Su Yeşili•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin