Selam!
Ben Damla Şirin,Lise 3 öğrencisiyim,17 yaşındayım.Üç tane dünyalar tatlısı dostum var.Müge,Azra ve Emir.Bu gıcıklar benim tek gerçek arkadaşım.
Ben açık kumral gözleri açık yeşil kainat güzeli biriyim.Tamam egoistliği bırakıp devam ediyorum.Boyum orta kısa değilim ama çok ta sırık değilim.Okulda ki herkes beni tanır ama sevmezler.Çünkü bende onları sevmiyorum.Giyimime çok özen gösteririm.sweat tişört aşkımdır,namusumdur.Üstüne salaş bir hırka altına da ya siyah kısa etek ya da dar pantolon giyerim.
Laf sokmayı severim ve kavga ile beslenirim.
Müge ve Azra ile üçümüz birlikte yaşıyoruz.Ev küçük ama bize göre.Emir de Mehmet diye bir arkadaşıyla kalıyor.
Müge dünyalar tatlısı,bir o kadar da her yerinden zeka fışkıran biri,neşeli ve akıl vermeyi seven tiplerden.Kavgalardan nefret eder ve vıcık vıcık sevgililere bela okur.Çok pozitiftir,bir şeyi sorgulamada bir numaradır.Siyah saçlı, kara gözlü.Boyu benimle aynı.Sürekli sweat tişört altına etek giyer.
Azra biraz sıkıntılı.Kendisinin dünyaya ve evrene karşı bir alerjisi var.Her şeyden nefret eder.İsyan çıkarmaya bayılır.Ama çok iyi bir dosttur,laf sokmaya benim gibi bayılır birazda korumacı ve öz güveni fazla patlamış bir insan.Sarı saçlı ve su yeşili gözleri var.boyu bizimle aynı.Daima koyu veya siyah renkli kıyafetler giyer nedeni ise insanlara benzememek içinmiş!...
Emir tam bir baş belası ,mikroptur.Lisenin başından beri bize yapışmış bir kuyruk.Ona kanımızın neden ısınıp dost olduğumuzu da henüz öğrenmiş değilim.Sürekli yardımımıza koşar.Bize karşı diklenen erkekleri bir zat kendisi halleder.Köle gibi kullanmayı severiz.Şaka şaka, çok iyi bir dosttur.Kumral ve kahverengi gözlü.Uzun boylu.Genelde salaş veya sıradan giyinir.
**********
yarın 11. Sınıf olmak için sabırsızlanıyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Su Yeşili•
Ficção AdolescenteDenDam~Damla-Deniz "Hayvan mısın sen? top oynamayı bilmiyorsan dokunma şuna!" "Uzatma istersen" "Senin ben ... !" ~~~~~~~~~ 🍀17.02.19🍀