Okulda
Damla Şirin
40 dakikalık öğle arasına girmiştik.Bizim tayfayla birlikte kantine indik çift kaşarlı tost üstüne nutella sürüp yedik.Kantinciyle ahbap olduğumuzdan ne istesek veriyordu sağ olsun.
Yukarı kata sınıfımıza çıktık.Su alıp çıkacaktık.
Sınıfta sadece Deniz ve arkadaşları vardı.Mügeyle Azra suyunu alıp gittiler ardından Emir gitti ben de yavaş hareketlerle çantamdan suyu aldım ve sınıftan çıkacakken kapının arkasında onların göremeyeceği bir şekilde durdum.Ne konuştuklarını duymaya çalıştım.İsmim geçiyordu.Bunu bilmek hakkımdı değil mi?
çok duyulmuyordu ne dedikleri.
"...Damla mı? siz benle onu cidden sevgili olarak yakıştırıyor musunuz? saçmalığa gel!...Kendinize gelin...O kız ... bir kere,safın teki işte"~Deniz
Bazı şeyleri duymasam da istediğimi almıştım.
Gözümden yaşlar pıt pıt atarken elimin tersiyle silip diğerlerinin yanına koştum.Kendine gel Damla.O kim sen kim?
Doğru.O kim ben kim?
*******
Evde
"Gıcık!"
iki saattir çocuğa bana saf dediği için küfür ediyordum.Tabi ki sorun o değil.Bana arkamdan bu şekilde bahsetmesi biraz kırdı.Kin doluyum ne yapayım!İnstagramdan onu stalklıyordum.Ne alakaysa.Ben de anlamadım bak orayı.
"Çok çirkin"
...
"Ay tipe bak!"
...
"Oha la- öhöm öhöm! Maymun kulaklı uzaylı dışkısı seni"
...
"Bu kadar fazla fotoğrafını paylaşmak zorunda mısın cidden!"
...
"kız ona yürüyor haberi yok salak ya"
...
"ay içim şişti!"
(telefona el fatiha)
ertesi gün okulda
Derste ilk defa ona bakmıyordum ve bunu fark etmiş olacak ki bana bakıp duruyordu.
Ondan fazlasıyla soğumuştum.Ama hala... ah beni sevmeyen birini en fazla ne zamana kadar sevebilirim ki?
gün boyu suratına bakmadım.Bana bir keresinden seslendi ama bakmadan ilerledim.Kantinden çıkarken bilerek omzuna çarptım.Pardon bile demeden.
Bugün onu elimden geldiğince gıcık ettim anlaşılan.
Akşam
Mesaj gelmişti.Denizden
-Bana karşı böyle davranmanın sebebi ne?
hemen tuşlara dokundum.
-Nasıl davranıyor muşum?
mesaj çok geçmeden gelmişti.
-Nasıl davrandığını hatırlamayacak kadar salak olmadığını biliyorum Damla.
Bunu görünce sesli bir kahkaha bastım.
-Hayret bana iltifat ettin,evet! salak değilim.
-Söyle de sen de rahatla ben de be
-yok bir şey test çözücem rahatsız etme beni
telefonu kapatıp yastığa boğdum kendimi.
bir kaç dakika sonra tekrar mesaj gelir...
-Bir kere ben safsın dedikten bir önceki cümlemi duymadın.Seni salak :)
beynimden duman çıkarcasına sinirden köpürdüm.
-G*tüne girsin o saf lafı amk!
Görüldü
-Sensin salak!
Görüldü
-Hem en fazla ne demiş olabilirsin ki? iltifat yağmuruna mı tutuldum da haberim yok? ha!
Görüldü
-it!
Görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Su Yeşili•
Ficção AdolescenteDenDam~Damla-Deniz "Hayvan mısın sen? top oynamayı bilmiyorsan dokunma şuna!" "Uzatma istersen" "Senin ben ... !" ~~~~~~~~~ 🍀17.02.19🍀