Damla Şirin
Tenefüs zili çaldı.Emirle birlikte aşağı inip biraz yürüyüş yapacaktık.Kısa süre sonra koridorun önünde ki panonun dibinde herkes bir kağıda bakıyordu.Panoya bir şey asmışlar yani.
Emirle gidip baktık.Ne olabilirdi ki? En fazla ne olabilirdi ki?
OHA!
UHUHUHUHUHUHUHUHUHUUUUUU
DOĞA TATİLİ Mİ?!
DAĞDAAAAAAA
HEMDE OTELDE KALIP
ALLAHIM SANA GELİYOREMM AZ KALMİŞTER YAREBBEM!
ŞİVEM GİTTİ LAN.
Emirle bakıştık.O da herkes gibi şok olmuştu.
"Gidiyoruz değil mi?"~Emir
"Herhalde!"
bazıları çığlık atıyordu bazıları ağzı açık kalmış afişi inceliyordu.
Sonra Denizler geldi.
:(
"Oha! dağa çıkarız lan! çok güzel olur,ne diyorsunuz?"~Samet
"Bence muhteşem olur,gidelim"~Deniz
Onların sesini duyunca oradan ayrıldım.Emir de peşimden geliyordu.
Bütün okul tatili öğrenmişti.Hem de ücretsiz sadece 11. ve 12. sınıflara özel! diğer 9. ve 10. sınıflar da başka bir geziye gidiyormuş.Müge ve Azra da duyunca heyecanlandılar.Şimdiden kombin için ağlamaya başlayabiliriz!
Akşam
Kombinlerimizi hazırlamıştık şimdiden.Ben kırmızı uzun bir tişört altına kısa dar siyah şort giyecektim.Azra nın kombini:Dar beyaz pantolon üstüne turuncu salaş tişört,Müge nin kombini:Altına kısa mavi şort üstüne salaş mor bir gömlek içinde ise beyaz sıradan bir tişört.
3 Gün Sonra Cuma günü
Okula geldiğimizde sadece bize özel 3 büyük otobüs gelmişti.Sıralamayı yaptılar.Koltuk numaralarını görevliler belirledi yani istediğimiz kişiyle oturamıyorduk.Ortalarda ben,arkamda Azra ve Samet,Yan tarafta ise İlayda ile Emir oturuyordu.Bu biraz sıkıntı çünkü ikisi eskiden sevgiliydi.Ayrılma hikayeleri de pek iyi değil.Daha sonra anlatırım.Bunu nasıl atlatırlar bilmem ama çok şey olacak...
Onun önünde Mert le Müge oturuyordu.Benim yanımda ise...
NEDEN BUNU BANA YAPIYORSUN TANRIM?
Lanet olsun ki Deniz vardı :(
Ağlamamak elde değil.
yerlerimize oturduk ve birbirimize bakmadan sessizce çantalarımızı yukarı yerleştirdik.Gözlerine bakmamak için kendimi zor tutuyordum.Tepkisiz in tekiydi zaten bakıp ne yapıcam?
Cam kenarına ilk ben oturdum bir şey demedi.Hızlıca telefonumla kulaklığımı çıkartıp müzik dinlemeye başladım.O da telefonuyla ilgilenmeye başladı.
Bir 20 dk falan sonra benim uyku yine geldi ve kendimi uykuya teslim ettim..
Deniz Aydoğdu
Biraz telefonla uğraştıktan sonra omuzum da bir ağırlık hissettim.Damla kafasını omzuma dayamış uyuyordu.
Kaldırsam mı?
kaldırmasam mı?
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Su Yeşili•
Novela JuvenilDenDam~Damla-Deniz "Hayvan mısın sen? top oynamayı bilmiyorsan dokunma şuna!" "Uzatma istersen" "Senin ben ... !" ~~~~~~~~~ 🍀17.02.19🍀