9. Kavga Var!

59 6 12
                                    

2 hafta sonra

Deniz Aydoğdu 

okulda bilmem kaçıncı lanet dersi işliyorduk.Çok sıkılmıştım ve yanımda çam ağacı misali duran Samet e laf attım.

"kanka ben bu derste ölmezsem başka hiçbir derste ölmem...beni kurtar n'olur yalvarırım"

"Bana bulaşma valla bu dersten iyi not almam lazım"

"notuna oturduğum ne bok anladın lan?"

"nıck nıck sana yakıştıramadım git köşede ağla"

"İlayda! bari sen bir şey yap bu kalan 10 dakikada ne yapacağız?"

"Abi bende diyorum biri kaynatsın diye kimse dinlemez ki beni"

"dur bekle..."

tam yan kümede oturan Burak'a göz kırpıp hocayı işaret ettim.Bu sınıfa baya alıştım,onlara işaret verince anlayıp dersi kaynatıyorlardı.

Burak bir anda parmak kaldırdı.

"Hocam tuvaletim geldi gidebilir miyim?"

"Evladım dersin ortasında mı tuvalete gidilir tenefüste yapsaydın"

"Ama hocam tutamıyorum şimdi geldi.Acil!"

"Hayır dedim."

"Hocam! ayıptır günahtır şu güzel öğrencinizi kırmayın lütfen"

"evet hocam çok haksızlık yapıyorsunuz ,ya Burak arkadaşımız altına yaparsa sonra da psikolojisi bozulup derslerine odaklanamazsa..." Dedi Yiğit

biri daha devam ettirdi.

"sonra da düşük not alıp üniversiteye gidemezse? ya iş bulamayıp hayatı mahvolur sa? bunu göze alabildiniz mi hocam?"

"Abartmayın ya!" kadın hoca olduğundan kolayca kanıyordu.

"Ama hocam biz olacakları dedik eğer siz diyorsanız umurumda değil tamam hocam bir şey demiyoruz günah sizin boynunuza artık..."

"Allah'ım Yarabbim sen sabır ver!"

"Hocam son kez soruyorum gideyim mi gitmeyeyim mi?"

"Git ya git tamam yeter pes ettim...(sınıf alkışa boğulur) sizin gibi öğrenci olmaz olsun!"

"teşekkürler hocam adamsınız!"

Burak koşarak kapıya yöneldi tam kapıyı açacakken zil çaldı.Hoca bezmiş bakışlarını üzerimize gezdirirken sınıf hayvanca gülüyordu.

****

Yiğit yanıma gelip sessizce bir şey dedi.

"Deniz bugün özel gün hatırladın mı?"

"bugün müydü lan o gün neyse iyi oldu canım sıkılıyordu zaten ,sen diğerlerine de hatırlat yine aynı basket sahasındayız ya"

"dedim zaten 11-D ve 11-A dan tüm erkekler 11-E ve F den çok yok erkekleri dün maçta sakatlanmış ama yarısı geleceğini söylüyor"

"oo iyi güzel bu sefer sülalece gideceğiz sanırım"

"aynen bu yıl onlara güzel bir yenilgi verip seneyi bekleyeceğiz!"

çıkışta onlara bir öğün dayak yedirmek eğlenceli olacağa benziyor.

Damla Şirin

(kızlar tuvaletinde)

elimde ki nemlendiriciyi dudağıma sürerken kapı açıldı.

"oo bakın Damla hanım da buradaymış..." dedi Gamze.Yellozun teki...

"Merhaba demeyi öğrenirsen diğer kızlara hatırlatmana gerek kalmayacak"

tuvalette 5 kişiydik.Ben,Müge,Gamze,Pelin ve onların habercisi Ceren.

"Kızım sen akıllanmayacaksın herhalde? nasıl sevgilime yürürsün lan sen?!"

"Gamze bir gider misin? bana ne senin salak sevgilinden?" dedim.Ciddiydim ben onun her kıza yavşayan sevgilisine mi yürüyecektim?

"Sen sevgilime nasıl salak dersin terbiyesiz!"

"sin sivgilimi nisil silik dirsin tirbiyisiz! ya bir yürü git insanları boşa yorma at ağızlı!" dedi Müge

Gamze daha fazla dikleşince Müge dayanamadan tokadı yerleştirdi.Gamze yere düşüp cırladı.Ceren onu kaldırdı diğer kızda bana vurmaya çalıştı.Salak...kendisi yere düştü.Elimi bile sürmedim ne güzel.

Gamzenin saçında tutup ona dik dik baktım.

"yürü git bir de seninle uğraşmayayım zaten bugün özel bir gün,sinirimi bozma ...salak"

Eveettt bugün özel gün!

okullar arası bir savaş denebilir.

hatta öyle

çıkışta harika bir kutlama olacak.Yıllık bir servet!


•Su Yeşili•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin