Multi medya:Müge Çamlı
Deniz Aydoğdu
Kapıyı açtığımda gördüğüm ilk şey yüzü maskeli birinin Damlayı boğazından tutup nefessiz bırakmasından başka bir şey değildi.
Bir anda gözüm döndü ve uçup adama tekmeyi ardından yumruğu yapıştırdım.
adam yere düştüğünde kızların çığlığı yükselmişti.Müge Damlaya koşup onu dışarı çıkardı.Arkadan Emirde olanları görüp yanımıza geldi.Adamı ikimiz dövmeye başladık.Yumruklar havada uçuşuyordu.
Onu iki yakasından tutup duvara yapıştırdık.Yüzü kan içindeydi.Ağız kısmı kapalıydı ve açmaya fırsat vermeden elimizden kurtulup kaçtı.
Kızların yanına gittiğimizde Damla ağlıyordu ve Müge ile Azra sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Damla!"
cevap vermedi ve ona yaklaşmaya çalışmadım.Sanırım bir süre erkeklerden uzak durmayı tercih edecek...
Müge Çamlı
damlayı sakinleştirmeye çalışıyorduk.Fazla gürültüden iki öğretmen(Erkan-Dilek) yanımıza soluk soluğa geldi ve bize ne olduğunu sordu.Damlayı görünce de müdürü arayıp bulduklarını haber ettiler.
daha sonrada annesi geldi ve bir günlük müdürden izin aldı.
Bu kızın kaderinde lanet gibi bir şey var galiba her şey onu buluyor.O laneti okuyanı bulsam ağzına ... neyse işte onu doğduğuna pişman ederdim.
Şimdide okulda ders işliyoruz.
Kimse konuşmuyor susuyordu.Nedeni belli...şaşırdığım şey Damladan nefret eden sülük Ceren bile üzülmüş duruyordu.Kıyamet alameti diyelim geçsin gitsin işte.
düşünüyorum
kim olabilir?
kim Damlaya bunu yapmış olabilir.
ha bu arada sapık için polise haber verdik.Her yerde onu arıyorlar.
bulunsun da sürünsün pislik!
zil çalınca bahçeye indik hava almak için.
Damla ŞirinAnnem evde bana en sevdiğim yemeği yapıp beni neşelendirmeye çalışıyordu.
Akşama kadar odamdan çıkmamıştım.Yorgan altında güreş tutuyordum işte.Saat 18.00 gibi babam işten geldi.Annem onunla konuştuktan -olayları anlattıktan- sonra yemeğe çağırdı.
"Kızım gel yemek hazır! bak en sevdiğin yemeği yaptım!"
kokuyu almak için kapıya yöneldim.Benim odam mutfağa yakın tabi.Kokusunu ciğerlerime kafa bulacak kadar çektim.
ahh Karnıyarıığğkk..
hiç düşünmeden mutfağa girdim ve sofraya oturdum.Babam bana bakıp konuşmaya başladı.
"Kızım iyi misin? o pislik sana bir şey yapmadı değil mi?"
aklıma getirmeyeydiniz iyiydi be ya, ben burada karnı yarığımı yerken zehir oldu şimdi.
"Yok baba yapmadı"
"onu bulacağız sen merak etme,en ağır cezayı çektiricem ona dünyayı dar edicem"
"az susta kız yemeğini rahat yesin ne boğdun be!"
annem babama öyle bir kızdı ki babam bir şey demeden yemeğini yemeye devam etti.
...
odama girdim.Kalöfere yapıştım.Yorganıma dolandım.Yastık ta tamam
Uyumak kadar güzel bir şey var mı ya?
Benim terapimdir kendisi...
Şuan iyi olmaya çalışıyoru
-Bölüm Sonu-
Sizce sapık kim?
Hadi cevaplamadan geçmeyin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Su Yeşili•
Teen FictionDenDam~Damla-Deniz "Hayvan mısın sen? top oynamayı bilmiyorsan dokunma şuna!" "Uzatma istersen" "Senin ben ... !" ~~~~~~~~~ 🍀17.02.19🍀