17 глава

425 23 1
                                    

Много дълго правих видеото с песента.Не ми се искаше да го качвам в Ютюб,но нямаше начин.В началото малко от превода не е излязал.

Неутрален разказвач
-Аз се прибирам.-пиянски заговори Шуга залитайки наляво, надясно.
-Къде си тръгнал,пиян си.-обади се майка му, но вече беше късно.
...
Щом пристигане той влезе като хала в къщата.Намери Криси и още от вратата я попита.
-Защо ми го причиняваш,а?Отмъщавал ли си?-крещеше разярено.
-Нищо не съм ти причинила.-уплашено гледаше .
-Не си ли , не си ли?Ти спа с мен и после ми каза че не е било нищо.Мислиш ли че за мен не беше нищо,а?
Напротив беше нещо.-болката се четеше в очите му,беше разярен, но след последните си думи не се сдържа и се разплака.-Знаеш ли,колко ме боли?-сълзите стичащи се по лицето му натъжаваха Криси,прегърна го,а Ги не беше на себе си.Отдръпна се от нея .
-Не го прави от жал.-още преди да я беше изслушал си тръгна.Затвори се в стаята с приятното , пиейки твърд алкохол.Свиреше на него и си повтаряше многократно
-Идиот, не плачи,защо страдаш,защо?Глупак,глупак,идиот.Тя не би погледнала такъв изрод като мен,аз съм чудовище, изчадие незаслужаващо любов и състрадание.

Криси стоеше плахо пред вратата и го чуваше как удря продължително главата си в пианото.Накрая се престраши и влезе.Седна до самонараняващия се и погали главата му,сложи го да легне на гърдите си и милвайки го ,го попита:
-Защо си толкова тъжен, никога не съм те виждала да плачеш.Защо страдаш така,за какво?
-Защо теб страдам.Защото..
....аз МНОГО ТЕ ОБИЧАМ,А ТИ МЕН НЕ.-тези думи  се забиха като стрела в сърцето ѝ, тя не очакваше , той да ѝ каже това.-Имам нужда от теб и от твоята любов преди да падна.Спаси ме от гроба, който сам си копая,моля те.-личеше , че е искрен.-Ти обичаш ли ме ?-прозяна се той.
-Аз ...много те...-тогава думите ѝ бяха прекъснати от хъркането на Юнги.Тя цяла нощ не можа да избие от главата си думите''МНОГО ТЕ ОБИЧАМ,А ТИ МЕН НЕ,, както и ''ИМАМ НУЖДА ОТ ТЕБ И ОТ ТВОЯТА ЛЮБОВ ПРЕДИ ДА ПАДНА,СПАСИ МЕ ОТ ГРОБА,КОЙТО САМ СИ КОПАЯ,,
Те не ѝ даваха покой, а тя се питаше

-Дали ме обича?

Любов или омраэа 18+Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ