1

305 20 0
                                    

Юнги младши излезе от закритото баскетболно игрище бесен .
-Мин Юнги, върни се на игрището моментално.
-Я се разкарай курво- изкрещя невъзпитаното момче на своята 40 годишна треньорка.
-Знаех, че си невъзпитан, но не съм си и помисляла, че би се държал така с по възрастен човек от теб.
-Кво съм виновен, аз, че ти си дърта кучка.
-Ще се обадя на наще.
-И , какво като им се обадиш, ще отидеш у нас да правите тройка ли?
-Край, изгонен си от отбора.
-Не ми дреме.- изкрещя отново. "Ще си намеря, някоя мацка, за да я изчукам и ще ми мине." Водеше вътрешен монолог. Отиде на игрището пред сирупиталището, защото лесно можеше да разкара сираците, честно казанo, той не би преспал с някое такова момиче, защото си мислеше, че тези същества не заслужават живота си.
Отиде там и видя едно момче, което му се струваше много познато външно.Доближи се и забеляза , че играещият баскетбол пиян обект е жена. Може би, се подлага, зареди късата и коса и широките дрехи.
-Разкажи се от игрището.- момичето се доближи до него и каза.
-Ако не го направим, какво, ще ни изпечеш сладки или пък, ще направиш торта ?- невъзпитано изръмжа на Ги.
-Ще те накарам, ти да ги направиш и двете.
-И, как по точно.
-Ще ти викна Тръмп.
-А аз на тебе Путин.
Хайде, да играем и победителя взема игрището.
-Не бих играл, с такова нечистоплътно създание, като теб. Ти си ненужен боклук и затова, си в сирупиталището.
-Убиждаш ме, само защото те е страх, да ме загубиш.
-Бъди сигурна, че ще те победя.
-Тогава, да увеличим залога.
-Става, но не е нужно, да ми казваш, какво искаш, защото няма да го получиш.
-Щом казваш, ти какво ще искаш?
-Да си моя за една нощ- прошепна в ухото ѝ. Той, беше впечатлен от нея, защото тя толкова му напомняше, за самия него. Реши, че щом е толкова свирепа, сигурно е звяр в леглото. Щеше да направи един компромис.
Застанаха на позиции.

Резултата беше равен, но Юнги победи.

-Знаеш, как ме наричат,  и защо нали?
-Не, как и защо.
-Казват, че съм звяра на секса, защото всяко момиче, което е били с мен , не е можеше, да ходи с месеци.
-А на мен, знаеш ли, защо ми казват змията.
-Защото си зла.
-Ще разбереш довечера в 20:00.

20:00

Т

е двамата се срещнаха на уговореното място .
-Събличай се момиче.- заповяда Ги.
-Много бързаш.- той се обърна, за да остави чантата си. В този момент, тя го хвана и го завърза с едни белезници за леглото. Той не можеше, да мръдне.
-А, разбирам, ти иска да си отгоре , но на мен това не ми ха...
-тогава тя го захапа за врата, той умираше от удоволствие. Тъкмо стана интересно и тя стана от него. Съблече го и му прошепна в ухото.
-Казват, че съм като змия, защото първо възбуждам мъжете, а после ги оставям на сухо. Досега, никой не е успял, да спи с мен, никой.Дснеби, да мислиш, че ме победи днес, аз те оставих, да победиш.-
-Може, защо?
-За да те обера. Все пак, аз съм ненужен сирак, нали.

 Все пак, аз съм ненужен сирак, нали

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Любов или омраэа 18+Where stories live. Discover now