8. Течащата спирала

4 0 1
                                    

- Ам Юна....
- Кажи какво има?
- Исках да ти кажа, че имаме...група на име БТС!
•Гледна точка Юна
- Е Юна те ще дойдат след един час затова се оправяй!!! Ще те запозная с тях!
- Добре!!!!
Качих се горе преоблякох се и облякох това:

група на име БТС!•Гледна точка Юна- Е Юна те ще дойдат след един час затова се оправяй!!! Ще те запозная с тях!- Добре!!!!Качих се горе преоблякох се и облякох това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това се гримирах и оправих косата. Не след дълго се чу гласа на Джимин.
- Юна, готова ли си??!!
- Да!!!
- Хайде слизай!
- Добре!
Слязох долу и Джимин ме погледна.
- Защо ме гледаш така?
- Защо не може ли да гледам гаджето си?!
И на вратата се звънна!
- Здравей, Юна! Името ми е Джин! Джимин ми е разказвал много за теб!!!
- Заповядайте, настанете се на дивана!
И познайте кой видях.....ВИ!!!!! ТОЙ Е В ГРУПАТА?!?!?
- ВИ?!!?!? И ТИ ЛИ СИ В ГРУПАТА?!?!?
- Разбира се!!! С Джимин сме приятели и сме в много добри отношения!
- Леле супер!!!!! Гладни ли сте???
- ДА!!!- отговориха всички в един глас. - Искате ли пица?
- ДАААААА!
Поръчахме две пици пеперони. Все пак сме 8 човека. След половин час пиците дойдоха.
- Хей хора искате ли да си вземем и алкохол?!?!? - попита RM.
- Аз ще отида до магазина с Джимин.- казах аз всех парите и Джимин под ръка и тръгнахме да вземем алкохол. Не след дълго се прибрахме.
- Ви може ли да поговорим?- питах го аз.
- Да разбира се! Какво има?!
- Вие с Jungkook още ли сте заедно ?
- Дап! Връзката ни върви чудесно!!! Защо питаш?
- Само си питам!!!
Да наистина само го питах в случай, че станат пияни и решат да правят...мхм сещате се.
Сипвахме си Алкохол и Шуга се обади:
- Искате ли да играем на шише?!??
- Да!!!!
Играехме на шише и всички бяха пияни. След няколко завъртания на шишето се падна така, че Шуга да предизвика мен.
- Предизвиквам те....да.....отидеш в парка за половин-един час!
Да това беше лесно, но даже прекалено лесно. Странно...
Взех си яке и пари тръгнах към парка. Разхождах се имах нужда от това. След един час реших да се прибирам. Стигнах пред вратата и отключих!
И КАКВО ВИДЯХ!!!! ИМАШЕ 5 ПРОСТИТУТКИ КОИТО СЕ ОТЪРКВАХА И ЦЕЛУВАХА С ДЖИМИН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ПАРК ДЖИМИН КАКВИ ГИ ВЪРШИШ!!!!???
След това всички се ококориха и ме погледнаха.
- КАКВО СТАВА ТУК!!!!! ЗАТОВА ЛИ МЕ НАКАРАХТЕ ДА ОТИДА В ПАРКА!?!?
След това ударих Джимин и със сълзи на очи излязох от къщата. Джимин не беше толкова пиян, но не мога да повярвам, че го направи!!!
Не знаех на къде отивам, а беше късно. Намерих една пейка и седнах на нея. Не след дълго заваля силен дъжд. Цялата бях подгизнала и спиралата ми се стичаше по лицето ми. Телефона ми звънеше и звънеше и все беше Джимин. Реших да му вдигна.
- Юна какво става къде си!?!?
- НЕ ТЕ ИНТЕРЕСУВА!!!!! НЕ ИСКАМ ДА СЕ ЗАНИМАВАМ С ТЕБ!!!! НЕ ИСКАМ ДА ТИ ПРОГОВОРЯ!!!!! ЗАЩО ГО НАПРАВИ!!!!????
- Виж Юна аз....
- НЕ МИ СЕ ОБЯСНЯВАЙ!!! Чао Джимин!!!
- Юна недей...
И му затворих телефона. Очите ми се насълзиха и започнах да плача.
- Защо все на мен?!?!? ЗАЩО?!?
След това някой ме хвана за рамото. Беше Ви!
- Юна какво правиш тук?!?
- Ами...нищо...не ми се говори....
- Заради Джимин нали?
- Д-да.
- Хайде да се прибираме цялата си подгизнала!
- Д-добре.
След около 20 минути вече бяхме вкъщи.
- ЮНА!!! - извикаха всички в един глас и ме прегърнаха. Само Джимин стоя отстрани и беше с насълзени очи.
- Юна аз наистина много съжалявам!!!! Моля те прости ми!!!! Не исках да го направя!!! Моля те!!
И започна да плаче. Аз отидох и го прегърнах.
- Обещаваш ли?
- Обещавам!!!!
И се целунахме, но после осъзнахме, че всички ни гледат и се отделихме.
- Виж Юна ние бяхме виновни. Защото го предизвикахме или да ти звънне и да ти каже, че не те обича или да викнем простотутките. Наистина много съжаляваме!!!!!!
- Нама проблем, но ако се повтори ще стане лошо !!!!!
- Няма да се повтори!
- Между другото къде са Jungkook и Ви?
- Ами те....са...горе....знаеш....
-Оу! Само да не ми изцапат чарашфите!!!
И всички се изсмяхме. След това изпратихме момчетата, а Ви и Jungkook явно са заспали. Отидох да ги проверя отворих малко вратата и те наистина бяха заспали. Толкова бяха сладки! Естествено, че го снимах и ги качих на стори.
След това отидох в моята стая и си легнах. Не след дълго дойде и Джимин. Той си легна и ме гушна.
- Лека нощ любов!
- Лека нощ!





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Хелу гъйс как сте? Надявам се тази глава да ви е харесала! Извинявайте, че не качвам всеки ден просто съм много заета! Затова няма да качвам всеки ден!!!! Очаквайте следващата глава СКОРО😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Неочаквана любовWhere stories live. Discover now