Тогава Лило влезе в някаква стаичка и .....взе телефона си и звънна на някой. Тогава и на мен телефона ми звънна. Беше приноси непознатият номер.
- Здарвей Юна!
Тогава влязох в стаята и Лило ме погледна ! Беше на път да се разплаче.
- Защо го направи Лило!!!!!! КАК МОЖА!!!!? ТИ СИ ЧУДОВИЩЕ!!!!!
- Юна....аз....
- НЕ МИ ВИКАЙ ЮНА АЗ! СТЪЖНИ МИ ЖИВОТА! И ВСЕ СЕ ОПИТВАШ ДА РЗВАЛИШ ВСИЧКО С ЧОВЕКА КОЙТО ХАРЕСВАМ, А ТОВА Е ДЖИМИН!
И вратата се отвори! БЕШЕ ДЖИМИН!?!?
•Гледна точка Джимин
Видях Юна да отива зад мола в някаква стаичка. Реших да я последвам. Точно преди да отворя вратата се чу:
- ЗАЩО ГО НАПРАВИ ЛИЛО?! Как можа?!? ТИ СИ ЧУДОВИЩЕ!!!!
- Юна....аз...
- НЕ МИ ВИКАЙ ЮНА АЗ! СТЪЖНИ МИ ЖИВОТА!! ВСЕ СЕ ОПИТВАШ ДА РАЗВАЛИШ ВСИЧКО С ЧОВЕКА КОЙТО ХАРЕСВАМ, А ОТВА Е ДЖИМИН!!!!!
Тогава се шашнах....Тя....ме харесва?!? Влязох вътре и Юна ме погледна със сълзи на очи, а Лило плачеше.
•Гледна точка Юна
Видях Джимин. Разплаках се. Лило плачеше също.
- Юна недей да плачеш! Ако искаш да поговорим!
- Добре! Днес в парка от 18:00!
- Ок!
След това си тръгнах. Лило ми звъня и звъня, но я игнорирах...не исках да говоря с нея! Но след това реших да й вдигна.
- Кажи какво искаш?!?!?
- Юна аз много съжалявам наистина! Просто харесвам Джимин и искам да си останем заедно!
- КАТО МИ СТЪЖНИШ ЖИВОТА ЛИ!!!!!!!!?????
- Юна моля те изслушай ме!!!
- НЕ ИСКАМ ДА ТЕ СЛУЧАМ!!!!! СЪСИПА МИ ЖИВОТА! НЕ СТИГА, ЧЕ СЪМ БЕЗ РОДИТЕЛИ И ЕДИНСТВЕНИТЕ ДВАМА ЧОВЕКА НА КОИТО МОГА ДА СЕ ДОВЕРЯ СА ДЖИМИН И ВИ!!!! Мислех, че и на теб ще имам, но явно много съм сгрешила!!! НЕ ИСКАМ ДА МИ СЕ МЯРКАШ ПРЕД ОЧИТЕ!!!!!!
След това й затворих телефона и се прибрах. Взех си една гореща вана и се успокоих! След рова се гримирах и преоблякох и вече бях готова. Беше 17:49 и реших да тръгна. Тъй като парка беше близо стигнах. Видях и Джимин.
- Хей Юна!!!
- Хей!!"""""""""""""""""""""""
Здравейте хорица! Надявам се тази страница да ви е харесала!!! Съжалявам че не можах да качвам последните три дни (неделя понеделник и вторник)😐❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻