****на рождения ден на Юна*****
Тъй като беше вече моят рожден ден,който е на 27 Септември решихме да го отпразнувам с БТС. За жалост Лило няма да се върне. Така и лятото мина и трябваше да напусна работата.
- ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН ЛЮБОВ!!!!- викаше Джимин от края на другата стая, като държеше една кутия.
- Джимин какво е това?
- Виж сама!
Отворих го и........
- О БОЖЕ!!!! КУЧЕНЦЕЕЕЕЕ!!!!!!!!!- Джимин толкова много ти благодаря!
- Няма защо любов! Ти заслужавам много повече!!!!
След това аз отидох и го целунах по устата.... О НЕ!!!! ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВОТО!!!!
- ОПА Юна загубиииии!- каза Джимин и ме погледна перверзно.
- Довечера ще видиш ти!- каза Джимин.
След това всички празнувахме и се веселяхме. Да малко се напихме-особено Шуга. Добре, че е събота защото в понеделник започва първият ни семестър. Утре ще си вземем и униформите и ще се подготвим. Пуснахме си музика и изведнъж Тае извика:
- Юна и Джимин да се състезават кой пее по-добре!!!!!
Всички се съгласиха. След това пуснаха песента ,,Blood Sweat and Tears" и първа започнах аз. Всички пляскаха и викаха!!! Не мога да повярвам, че мога да пея толкова добре. Тае и Jungkook се целунаха и се радваха. И Джимин ме целуна! Като цяло рождения ден мина добре. След това издухах свщичките на тортата и всички ръкопляскаха. Абе важното е, че ядохме, пихме и се веселихме. След цялото това ,,тържество" всички си тръгнаха и реших да си взема душ. Бях чисто гола и точно преди да си взема къпрата Джимин влезе и заключи вратата.
- Къде си мислиш,че отиваш?!?!?- и ме погледна первезно. След това ме погледна, а аз цялата бях почервеняла като домат.
- Недей да се срамуваш! Много си красива!
След това отиде до гардероба и извади три черни кърпи. Бутна ме на леглото и ме завърза, като накрая и завърза очите ми. Започна да ме целува страстно и след около 2-3 минути целувката приключи защото не ни достигаше въздух. Честно казано, да исках го, и то МНОГО! След това започна да се съблича. Нищо, че не го виждах, но определено се усмихваше. След това отвърза очите ми. Видях прекрасно оформените му плочки. ЛЕЛЕЕЕЕЕЕЕЕ КАК МОЖЕ ДА Е ТОЛКОВА ПЕРВЕРЗЕН И КРАСИВ?!?!?!!?!?!? След това отново започна да ме целува докато не стигна до така наречения ми ,,вход". Аз стенех името чи и го виждах как се подсмихва. След това го вкара рязко в мен (😂).
- ДЖ......И.....МИИИИИН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
След това той.... СВЪРШИ В МЕН?!?!
- Джимин! Ти свърши в МЕН!!!!
- Спокойно утре ще изпиеш едно хапче и ще ти мине!
- Добре щом така казваш.
- Юна, обичам те!
- Да и аз те обичам, но не е лошо да ме отвържеш вече.
- Ох добрееее....
След това ме отвърза. Взех си кърпата и влязох да се къпя. Джимин си ровичкаше нещо в телефона.
————————————-на сутринта———————
Събудих се и ми беше лошо и ми се гадеше.
- Какво има любов?
- Лошо ми е и ми се гади.
- Ще отидем на лекар!!!! Ставай и се оправяй!
- Добре.
Станах облякох се и се гримирах. Не беше кой знае какво гримиране. Просто си сложих една спирала и руш. Джимин беше в банята и се къпеше докато телефона му вибрира. Аз го взех и пишеше:
Непознат номер:
Ела да ни помогнеш и няма никой да пострада! Включително и твоята любима Юна!!!!
Какво гласеше това!? Побиваха ме тръпки! От къде познават мен и Джимин?!?!?
След това Джими излезе.
- Юна какво е станало!?!?!?!?!?
- Джими какъв е този номер?????
След това му показах телефона.
- Виж Юна! Не съм ти казал всичко. Преди много време работех като престъпник на този човек. Крадях и пушех. Вече не. Един ден му казах, че искам да напусна и той ми позволи. Обаче явно отново иска да се върна при него! Но няма да стане.
- Надявам се! Хайде сега се обличай и да тръгваме.
След това той се облече и тръгнахме. Стигнахме до болницата и имаше малко хора пред нас, но ги изчакахме да минат. Най-накрая дойде и нашия ред.
- Здравейте! Сега ми разкажете каква е причината да сте тук?
Ние й разказахме всичко.
- Толкова ли не се досещате!?!? Можете да сте бременна!!!!!!
- НО КАКВО!!!!?????!?!?
- Не е сигурно. Трябва да ви прегледаме, затова легнете ето тук.
След това извади някакъв апарат с малък екран на който се виждаше вътрешнотса на корема ми. Тя намаза с някакъв крем (нз как се казва) и започна да ме преглежда.
- Дап, както си знаех. Бременна си! Честито!!!! След една седмица елата пак, за да видим какъв е полът на бебето!
- Но как?!!!? Аз съм на 19?!?!?!?!?!?
- Спокойно! Има момичета които са майки на 17 години. Така че спокойно.
След това се прибрахме. Аз и Джимин плачехме от радост.
- ЮНА ЩЕ СИ ИАММЕ ДЕТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!
След това звъннахме на всички познати.
- ЛИЛО ЩЕ СИ ИМАМ ДЕТЕЕЕЕЕЕЕ!!!!
- СЕРИОЗНО ЛИИИИИИИ?!?!? АЗ ЩЕ ДОЙДА СЛЕД ДВЕ СЕДМИЦИ!!!! Така че ще се видим!!!!
- Добре Лило !
- Чао!!!!
- Чао Лило!
- Юна- каза Джимин
- Да кажи?
- Трябва да купим неща на бебето!
- Но дори не знаем какъв е полът!!
- Е добре де щом разберем.
^^^^^^^^^^^^след една седмица^^^^^^^^^^
- Честито имате..........:::::::::::::::::::::::::
Хелоу гъйс. Надявам се да ви хареса и тази глава!!!! ❤️😂❤️😍🔥🔥🔥💕