Отворих и видях.....Джимин?!?!?!? Това не е възможно. Джулия го видя и веднага го разпозна.
- Т-тате?!
- Здравей, Джулия!!!!
Тя го прегърна и двете започнахме да плачем.
- ДЖ-ДЖИМИН!?!?!? Ти как-какво?!?
- Виж Юна, човекът, който беше писал съобщението от което те побиха тръпки ме накара да отида да работя с него иначе ще убие теб и детето ни. Казах Ви, че ще ви пазя от всичко и всички. Всяка година на рождения ти ден и на рождения ден на Джулия аз бях тук. Гледах Ви, но не трябваше да ме виждате и не ме видяхте. И ето. След като свършихме цялата работа с него,човекът ме пусна. Сега ако ми позволиш да остана...
- ЕСТЕСТВЕНО, ЧЕ ЩЕ ТИ ПОЗОВЛЯ!!!!!!!!!!
След това се прегърнахме и заплакахме. Джимин влезе вътре и си остави нещата на мястото.
- Колко много ми липсвахте!!!!!!!!! Джулия, аз така и не ти подарих подарък...........
- Тате на мен ми стига, че се върна.
- Всеки ден Джулия питаше за теб! През всичките тези пет години! Джимин на всички ни липсваше. БТС са на турне и не можаха да дойдат. Още не съм им звъннала. Сега ще им се обадя.
- Ало?
- Юна!!! Здравей! Как сте? Как е малката рожденичка?
- Супер сме!!!! Исках да ви кажа нещо!
- Слушаме те!
- Джимин се върна...
- КАКВО?!?!?!? Утре се връщаме моментално. Ще дадем тъкмо и подаръка на Джулия!!!!! Толкова много се радваме! Къде е бил през цялото това време?!?
- Дълга история момчета. Утре ще ви кажа. Сега си почивайте!
- Добре Юна! Чао! Да им предеш много поздрави! И да кажеш на Джулия, че в обичаме и, че утре си идваме!
- Добре момчета! Хайде чао!
- Чао!
Толкова много се радваха!!!! Гостите постепенно започнаха да си тръгват. Най-накрая си тръгнаха всички и видях, че е 9:30 вечерта.
- Хайде Джулия! Слагай пижамата и отивай да си измиеш зъбите, за да си лягаме!
- Мамо, може ли тате да ми разкаже призказка!?
- Разбира се! Хайде оправяй се!
- Добре!
Тя си сложи пижамата, изми си зъбите и си легна. Джимин отиде да й разкаже приказка и не след дълго Джулия заспа. След това Джимин влезе в стаята където ние спахме и заключи вратата.
- Джимин какво.....
- Знаеш ли от кога чакам този момент!!!!?????
Той започна да ме целува и разсъблича. После ме бутна на леглото. С нежни целувки и случки слезе и до входа ми.
- ДЖ-ДЖ-ДЖИМИИИН!!!!
Той само се усмихваше с перверзната си усмивка. След това вкара члена си рязко в мен. Аз стенех, а Джимин ме целуваше. Не след дълго и двамата свършихме едновременно. Легнахме на леглото и се прегръщахме. Така и сме заспали.....(((((((())))))))(((((((()))))))))((((((((((())))))))
Ето я и новата глава която е за утре. Надявам се да ви хареса.😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️