Вече беше 18:30 и без да почукам на вратата на Лило с гръм и трясък (😂) влязох вътре.
- ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕЕЕЕЕН!!!!
- КОЗИЧКЕЕЕЕ!
- КРАВИЧКЕЕЕЕЕ!
И след това всички се засмяхме.
- Ам, Юна?
- Мхм кажи?
- Искам да ти кажа нещо много важно!
- Да кажи какво има?
- Ами след две седмици........заминаваме с нашите за Германия!
- КАКВО!!!!!!??????
След това Джимин влезе. Аз започнах да плача.
- Юна какво става???!!!!
- Лило ще заминава за.... Германия! След колко време ще се върнеш???????
- Ще се преместим да живеем там! Зависи ако мама и тате решат, че мога да се върна тук за университета.
- Но.....ако не се????
- Спокойно ще ти идвам на гости!
- Лило след няколко дни завършваме!!!!!
- Да, но знаеш ли кое е лошото?
- Кое?
- Че трябва да ходим на работа, за да плащаме 1 си семестър!
- УЖАС!!!!!!!!!!!
*****след 6 дни*****
Е вече завършихме!!!!!! Видяхме директорката на училището и ни каза да го разгледаме за последен път. Аз и Джимин се хванахме за ръце и решихме да го разгледаме.
- Помниш ли когато ме блъсна ето тук???
- Колко много спомени имаме в това училище! Въпреки, че го мразех винаги ще ми липсва!
- И на мен!!!!!!
След като го разгледахме аз предложих да идем да хапнем някъде.
- Къде ще отидем?
- Можеее да идем да ядем сладолед! Искате ли?
- Даааа!!!!
След това отидохме и си взехме сладолед. Като цяло деня мина страхотно!!!!
****след две седмици*****
Днес Лило щеше да си тръгва!!!! Толкова много ще ми липсва!!!! Толкова луди спомени! Да карахме се, но се обичахме безкрайно много!
- Е Юна, беше ми приятно да бъда с такъв човек като теб! Изживяхме много заедно! И се надявам скоро да се видим!
- Обичам те Лило!!!!!
- И аз Юна!
След това се прегърнахме и БТС се включиха в прегрътката.
- Сбогом!
- С-сбогом Лило!!!!!
После заплаках! Джимин и всички останали ме прегръщаха, но това не ми помагаше! Прибрах се и се пльоснах на леглото. Вероятно съм заспала.
На сутринта се събудих и реших днес да си намеря работа!!!
- Добро утро, ЧимЧим!
- Добро утро, бебе! Гладна ли си?
- Не. Ами ти?
- И аз не съм. Какъв е плана за днес?
- Трябва да си намерим работа!
- Леле аз наистина забравих! Тогава се оправяй и да тръгваме.-каза Джимин.
След това се качих горе, изкъпах се и облякох това:След това се гримирах и слязох долу. С Джимин тръгнахме да си търсим работа и намерихме много хубаво заведение. Влязохме вътре и видяхме една жена която изглеждаше на 40-50 години.
- Извинете! Вие ли сте и оправителката на това заведение?
- Да!
- Търсим си работа. Дали ще ни наемете?
- Рзбира се! Но ще трябва поне една седмица да ви е като ,,пробна" , за да видя как се справяте!
- Добре!
- От кога искате да започнете?
- От утре!
- Супер! Чакам ви в 9:00!
- Благодаря Ви!!! Чао!
- Чао!
Реално жената беше мила и добра! Мисля, че тази работа ще ми хареса!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Хелоу гъйс!!!! Надявам се тази глава да ви е харесала!!!! Много ви благодаря за подкрепата!!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️