4. Бележката

15 1 2
                                    

- Ало?- казах аз...
- Здравей Юна! Разбрах че майка ти е починала!
Чуваше се мъжки глас.
- Да почина! А кой сте вие???
- Искаш ли да разбереш защо майка ти почина? Искаш ли да разбереш кой съм аз?
- Майка ми почина от рак на белите дробове!
- Не Юна не е. Искаш ли да разбереш как и защо?
- Искам да знам защо и как и искам да знам кой сте вие!!!
- Тогава ме слушай много добре Юна! Давам ти две седмици да решиш всички така наречените ,,гатанки", но ако не ги разкриеш всички хора които обичаш- ще умрат. И ще започна с твоята най-добра ,,приятелка" Лило!
- Как?!? Какво!!?!?????!?
- Искаш ли всички които обичаш да умрат?!
- НЕ!
- Тогава ме слушай! Гаранките са десет! Това са десет места които ти знаеш! Затова слушай първата! Там където твоята майка получи първият удар там ще намериш бележката в която пише къде е втората!
След това той затвори телефона!!!! Какво да правя!!!! Трябва да звънна на Лило!
Звънях около 10 минути и никой не вдигаше!! Най-накрая някой вдигна! Но...не...беше....Лило. Беше мъжки глас.
- Спокойно Лило е при нас на ,,гости"!
- Какво ще й направите?!
- За сега нищо! Но ако не спазиш някои правила първият човек който обичаш ще умре! Тоест ЛИЛО!
- Какви са правилата?!?!?
- Първо правило: НЕ КАЗВАЙ НА НИКОЙ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ОСОБЕНО НА ТЕЗИ КОИТО ОБИЧАШ И НА ПОЛИЦИЯТА! Второ правило:
Никога не ме лъжи защото те виждам Юна!
И трето правило: Когато говориш с мен да няма никой около теб!!! Ясен ли съм?!?
- Да!!!!
- Имаш срок 24 часа да разгадаеш първата гатанка! Ако ли не- чао чао ЛИЛО!!!
След това затвори телефона! Какво ще правя?!?!?
Значи, там където майка ми получи първия удар! В КЪЩАТА ПРИ ТАТКО!!!!!!!!!!!!!!!!!! ИМАМ 24 часа!!!!
След това събрах нещата си и видях в интернет дали има билети за България! И имаше! Утре от 6 СУТРИНТА?!? Щом е за Лило ще го направя !!!
Сега беше 12 вечерта и реших да Си легна! Да щях да пропусна училище, за да спася хората които обичам!!!!!!!!!! Легнах, но не можах да заспя. Получих съобщение!
В чата:
Непознат номер: Разгада ли къде се намира втората гатанка?
Юна: Да!
Непознат номер: Тцтцтцтц трябва да пътуваш тоооооолкова много!
Юна: Бих направила всичко,за Да спася хората които обичам!!!!
———на сутринта———
Беше три часа сутринта. Да трябваше да стана и в 5 часа да съм там!!! Влязох в банята оправих се и си взех най-важните неща! Вече беше 4:20 и си извиках такси. Не след дълго пристигнах. Отидох по- рано, за да ме проверят и т.н. ( както вече знаете). И в шест часа излетях към България!
След 4 часа
Вече пристигнах! Извиках си такси и след 20 минути пристигнах пред старата ми къща! Отключих и я разгледах. Татко го нямаше, но защо??? Сигурно е на работа! И без това не искам да му казвам, че съм тук! Претърсих стаята на мама и тате, е беше на мама и тате....вече не....
На леглото имаше бележка! НАМЕРИХ Я!!!
Ето какво пишеше в нея.
,,Здравей Юна..........




Хелоу хорица надявам се и тази глава да ви е харесала!!!! 😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😅😅😅😅😅😅

Неочаквана любовHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin