1. Преместването в Сеул

30 2 2
                                    

~Гледна точка Юна~
Събудих се сутринта заради силни викове от кухнята. Беше 8 сутринта и то събота. Та така нека ви разкажа за мен. Моето име е Юна Сонг и съм родена в Ню Йорк. Баща ми е роден в Корея, а майка ми в България. На 18 години съм и съм единствено дете. Та така нека се върнем в реалността. Като чух виковете реших да сляза долу, за да видя какво е положението. В момента в който слязох видях как баща ми удря майка ми.
Тогава двамата ме погледнаха.
- Юна не е това което изглежда!-каза баща ми.
После се качих в стаята си и все още се чуваха викове. По едно време чух как майка ми казва ,,Карй искам развод!!!" Тогава започнах да плача. След около един час реване реших да сляза долу. Там видях само майка ми.
- Къде е тате???-казах аз- Тръгнал ли си е?!?!?
Тогава мама само кимна.
- Ще заминем вСеул! Баща ти ще остане тук. Утре тръгваме!!
>>>на следващия ден>>>
- Юна време е да ставаш! Заминаваме. Събра ли си багажа??
- Първо добро утро! Второ-да събрах го снощи!
- Тогава кажи чао на баща ти и да тръгваме!
Слязох долу и видях баща ми разплакан.
- Недей да плачеш! Ще се чуваме всяка вечер! ОББЕЩАВАМ!
Тогава бащи ми ме прегърна силно и таксито ни дойде.
С мама тръгнахме към летището и около 20мин пристигнахме.
Дойдохме един час преди да излетим със самолета защото трябва да ни проверяват и т.н.
"""след един час""""
И така тръгнахме със самолета към Сеул.
- Мамо ами аз в кое училище ще уча?!?!!
- Спокойно мила ще се погрижим за това. Избрала съм ти най-доброто училище.
И така след дълги разговори съм заспала.
След около 4 часа мама ме събуди и видях че сме кацнали. Извикахме си такси и мама каза някакъв адрес. След като стигнахме видях една огоромна къща на два етажа, басейн и една беседка отвън. След като влязохме беше още по-хубава.
- Стаята ти е на горния етаж!- каза майка ми.
Аз си взех куфарите и обзаведох стаята си. Тъй като беше вечер аз бях гладна и слязох долу.
- Мамо какво има за вечеря?
- Поръчала съм пица. Скоро ще дойде.
След около половин час пицата дойде и тъй като беше 11 часа вечерта реших да си лягам защото утре ставам много рано.
——на следващия ден——
Беше 6 сутринта и трябваше да ставам. Влязох в банята и си измих зъбите. Изкъпах се и се облякох. След това видях как мама прави ПАЛАЧИНКИ!!!!!
- ПАЛАЧИНКИИИИИ!!!!- извиках с пълно гърло.
След около 15 минути мама беше готова и закусвахме.Видях, че е 7:30 и тръгнах към училище тъй като часовете започваха в 8:00.
Не след дълго стигнах. И първото нещо което видях как едно момче беше бутнало друго!
След побоя отидох при момчето и му помогнах да стане.
- Добре ли си?? Искаш ли помощ???
- Не добре съм! Това се случва всеки ден! Между другото моето име е Ви.
- Юна. Приятно ми е.
След като би първия звънец влязохме и Ви ми обясни че това момче което го е било се казва Джимин.
- Той е най-популярния и все ми досажда.
След това Джимин влезе в класната стая и първото нещо което направи ме бутна.
- Внимавай къде ходиш, глупачке!!!
- Млъквай бе, тъпанар!
-Какво каза?!?!?
- Те такова шарено! И не аз те бутнах, а ти!!!
В момента в който да ми посегне учителя влезе.




*******************************
Здравейте приятели!!!! Надявам се първата ми глава да ви е харесала! Ще качвам всеки ден затова очаквайте утре втора част!

Неочаквана любовDonde viven las historias. Descúbrelo ahora