9. Вечното приятелство

3 0 0
                                    

>>>>на сутринта<<<<
След като се събудих видях, че съм в прегрътките на Джимин. Опитах се да стана, но той не ме пусна.
- Мммм!!! Къде отивааааш???
- Да правя палачинки!
- ПАЛАЧИНКИИИИИИ! - извика Джимин с радостен глас. Слязох долу и започнах да правя палачинки. Не след дълго и Джимин дойде и ме прегърна. След около 15минути бях готова с палачинките и седнахме на масата.
- Е, Джимин какъв е плана за днес?
- Амиии не знам....на мен не ми се прави нищо. Ачи на теб???
- Аз трябва да говоря с Лило. Не мога да я оставя така.
След това й звъннах.
- Хей Лило!!! Искаш ли днес да се видим? Искам да поговорим.
- Д-да добре! В парка от 14:30?
- Дадено!
Сега беше 11:10 и реших да си гледам нещо на телефона.
~~~~след един час~~~~~
Да вече беше 12:10 и реших да се оправям. Влязох в банята и се изкъпах. След това се преоблякох така:

Оправих си косата и вече беше 14:10

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Оправих си косата и вече беше 14:10. Реших да тръгвам.
- Джимин!!!
- Да?
- Излизам в парка да говоря с Лило! Гледай пак да не ми викнеш проститутки!!!!!!
- Няма!!! Хайде чао!!!!
- Чао!!!!
Тръгнах към парка и след като пристигнах седнах на една пейка. Лило не се появи. И след 10 минути я видях как тича към мен. Прегърнахме се.
- Хей Лило! Аз наистина съжалявам, че ти се развиках!
- Юна не си виновна!!! Много се ,,унесох" с този Джимин!!! Наистина много съжалявам!!!! Искам да си останем приятелки! И освен това си намерих ново момче!
- Така ли?!?!? Кой е той?!?!?
- Казва се Джин и е в група на име БТС!!! Представяш ли си????
- Да знам Лило и Джимин и Ви са в нея също и съм се запознала със всички членове на групата!
- Юна не знам защо, но Джин се държи странно. Мило, но странно все едно крие нещо!
- Лило може да ти предложи!!!!
- Леле колко съм зле!!!! Но не се знае. Утре ще излизаме навън на среща.
- Лило нормално е да се държи странно и да те покани на среща! УТРЕ ИМАШ РОЖДЕН ДЕЕЕЕН!!!
- Леле аз наистина забравиииих!!!!
- Винаги забравяш рождения си ден.
- ДА!!!!
И след това двете се засмяхме. Не знаех какво да й купя за подарък. Може би дрехи??? Може ще видим. Отидохме в мола и започнахме да разглеждаме. След около 4часа обикаляне си казахме чао и се прибрахме.
- Хей Юна!- каза Джимин.
- Здравей!!!
- Как е Лило? Как мина? Всичко наред ли е?
- Да вече всичко е наред!!!
- Радвам се!
- Гладен ли си?
- Да, но напоследък ми се яде салата. Ами на теб?
- И на мен! Тогава ще направя салата. Между другото Лило утре има рожден ден.
- И какво ще й подариш?
- Харесала съм й едни дрехи. Мисля и, че на нея ще й харесат!
- Да надявам се!
- И също Джин и Лило са заедно!
- СЕРИОЗНО ЛИИИИИ!!!!???? Толкова сладко!!!!
- Да наистина са сладка двойка! Е, сега нека да направя салата! Искаш ли салата Цезар?
- Добре съгласен съм.
Направих салатата и си пуснахме филма ,,it". Да беше си доста страшен. И постоянно се стрясках, но Джимин ме гушкаше. Видях, че часа е 11:30 вечерта и казах на Джимин, че съм уморена той също беше и си легнахме да спим.





////////////////////////////////
Здравейте хора! Реших да кача главата която е за утре!!! И се надявам да ви е харесала !!!😂❤️❤️❤️❤️😅💋💋💋💋💋❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Неочаквана любовWhere stories live. Discover now