_4-та част_

432 15 4
                                    

В момента е 18:21 трябва да се приготвям или в противен случай ако не съм готова преди Джак, той ще започне да крещи като 12 годишна истеричка, която тъкмо са я зарязали и си мисли, че е края на света.

Влязох в гардеробната и обляк това:

Влязох в гардеробната и обляк това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И добавих черно кожено яке.

Седнах пред тоалетката и започнах да изправям косата си. След половин час бях готова с нея и сложих малко грим.

Станах огледах се за последно и излязох.Застанах пред вратата на Джак и започнах да викам.

-Принцесо готова ли сте лимозината ви чака от 15 мин.?Докато се оправите ще приберат червения килим, който бяха  постлали за вас.-казах и започнах да се хиля, като в същия момент вратата се отвори.

-Ха-ха много си хумористична.-каза със сериозен тон.

-Не се впрягай толкова, шегувах се.-казах.-Изглеждаш страхотно.-той беше облечен с разпокъсани черни дънки, бяла впита тениска и кожено яке.Нищо специално, но косата му беше перфектно прибрана в перчем.

-И ти също.

-Благодаря!Хайде да тръгваме.-казах, а той просто кимна. Разбрахме се шофьорът на Тайлър да ни закара и върне тъй като ние ще пием.

След малко вече бяхме стигнали пред едно имение, доста голямо при това.
Влязохме и беше препълнено и шумно, това ми харесва.Страшно обичам купони.

Влязохме взехме си за пиене, а след това отидохме при другите.

-Хей, Кат красива си.-каза ми Никол и ме прегърна.

-Ти също.-казах, а тя ми благодари.

-А Кат това са Джени, Камрин, Шон и Джон.-всички ми помахаха.

-Здравейте!-казах като им се усмихнах.

Допуши ми се и реших да изляза.

-Аз ще изляза за малко.-казах и директно тръгнах, даже не почаках отговор.

Седнах на пейката, която беше на огромната веранда и запалих цигара.След малко някой седна до мен, но не обърнах внимание. Човекът също запали цигара, защото се чу щракването от запалката.

-Как си Кат?-попита Мат, чакай Мат?

-Добре ти?-отговорих, когато вече се бях обърнала към него.Той дръпна от цигарата след това каза..

-И аз.-след това не казахме нищо просто стояхме и продължихме да пушим.

-Хей хора на всякъде ви търсих.Ще играем ,,никога не съм,, идвате ли?-попита Джак и зачака отговор.

-Съгласна/ен!-казахме едновременно с Мат.

Следва продължение........

Хора знам, че доста време нямаше част, но просто не мога да смогна с всичко доста съм заета.

Това е новата част дано ви хареса, съжалявам ако има грешки.

Следващата седмица ще пусна част и на първата си книга.

Благодаря за разбирането!

Страхотни сте Обичам ви!❤❤

418-думи.

_КРАСИВ НЕГОДНИК_Where stories live. Discover now