~Гледна точка на Кристофър~
-А какво се случи?-попита ме Джак.
-Докато с Кат си говорихме.........-и започнах да им разказвам.
След като приключих, Джак и Мат ме гледаха шокирано, а момичетата не спираха да се смеят.
-Много е опасна.-каза Мат.
-И страхотна!-без да се замисля казах и всички ме погледнаха.
-Охоо някой май се влюбва? Дали играчът на гимназията ще успее да спечели сърцето на мацката от Лос Анджелис?-каза Джак правейки се, че държи микрофон и всички започнаха да се смеят.Но аз не я харесвам, нали...
Звънеца току-що би и ме спаси понякога харесвам училището.Да бе чак сам не си повярвах.-Хайде да влизаме.-казах и всички тръгнахме.
~Гледна точка на Катрин~
В момента е обедната почивка и тръгнах към столовата.Видях всички седнали на една маса и се запътих към тях.
-Хей хора!-поздравих ги и седнах между Крис и Мат.
-Здравей!-казаха ми всички.
След 10 мин. приказки някой ме пипна по рамото и аз се обърнах. Познайте кой беше там....моята любима Саманта и още две кукувици.
-Какво искаш?-попитах и се изправих, както и всички от масата.
-Казах ти да оставиш Крис.-хайде пак колко е тъпа, БОЖЕ ГОСПОДИ.
-Ти тъпа ли си?Чакай да....тъпа си щом си мислиш, че има нещо между мен и Крис.Защо да го оставям като дори не съм го взела?-казвам вече видимо ядосана.
-Кучко не ми се прави на остроумна.-каза ми тя.
-Наречи ме още веднъж кучка и Бог да ми е свидетел ще те пребия. РАЗБРА ЛИ МЕ?-казвам като последното го извиках.
-Съмнявам се ти си просто една малка....-преди да продължи вече я бях съборила на земята и я налагах.
-Кат спри!-извика Мат и ме дръпна от нея.
-Пусни ме да и размажа физиономията.-извиках и започнах да се дърпам.
-Не стига, да те изключат ли искаш?-попита ме той и в мислите ми нахлуха думите на директора.
-Добре, добре!-казах и спрях да се дърпам.
Саманта вече беше излязла, а аз отново седнах заедно с всички.
-За първи ден я отръска два пъти, а до края на годината не ми се мисли.-каза Джак.
-Не знам, но щом има такива фалшиви Барбита, които се мислят за повече от другите и да ми казва кучка, не е познала.-казах и си изпих сока.-Добре, аз тръгвам Никол идваш ли?-казах и станах.
-Къде?-пита тя.
-На физическо.-заявих.
-Идвам!
-Кат днес са пробите.-напомни ме Джак.
-Добре ще дойдеш ли с мен?-попитах го.
-Да, но преди това имам тренировки.
-Добре!Хайде Никол.-казах и тя стана и тръгнахме към съблекалнята.
След като се преоблякохме влязохме в салона.Започнахме да загряваме докато чакаме 11 клас да дойдат, защото ще играем баскетбол срещу тях.
Иии ето ги влизат.Защо трябваше да е точно този 11 клас.В него бяха Крис, Саманта и кукличките и. Но като влезе Саманта всички започнаха да се смеят, всъщност добре я бях подредила😂😂.
-Здравейте, ученици!-започна той и всички замлъкнаха.-Аз съм господин Дъглас и съм новия учител по физическо.Да не забравя, днес след часовете са пробите за женският баскетболен отбор, която от вас дами иска да пробва да заповяда.Така, сега се подгответе ще играем!
Станах и поисках една топка и
започнах да стрелям. Всички влизаха нито един пропуск.-Много си добра, но не колкото мен!-каза Крис който беше зад мен.
-Не, по-добра съм!-заявих гордо.
-Ей сега ще видим......
Здравейте много отдавна не бях писала, но ето, че и този ден дойде.Съжалявам за дългото прекъсване, но просто нямах никакви идви и не знаех какво да напиша.Дани ви хареса !
ОБИЧАМ ВИ!!❤❤❤
#594 думи