-Здравейте!Французите ще дойдат след малко!- каза Анастасия, преводачката.
-Добре!-седнах на мястото си и започнах да гледам документите за срещата
~~~~~~~~~~~~~~~~
3 часа. Тъпата среща продължи 3 часа, тези французи ме умориха. Имам нужда от почивка, а в 6 имаме и тренировка.
-Довиждане!-казах на секретарката, а след това и на охраната, която беше пред огромната стъклена сграда.
Качих се в колата си и тръгнах към вкъщи. След 20 мин влязох в апартамента и видях Тайлър, Джак, Мат, Крис, Никол и Даниел.
-Здравейте!-казах като отидох при тях на огромната маса около която бяха седнали.
-Здравей, Катрин!-поздравиха ме те.
-Готово ли е всичко за утре вечер?
-попита Тайлър.-Останаха няколко неща, но Найл се е заел.
-Кой ще отиде?-отново пита той.
-Аз, Майкъл, Томас и Кристин!
-И ти ще ходиш?Защо?-попита Мат.
-Канадците се инатят и не искали да сключим сделка, а аз не обичам да ми отказват.-подпрях се на стола на Мат.
-Напълно вярно!-каза Джак и се засмя.-А защо се прибираш толков късно?-попита, имам чувството, че съм на разпит.- По принцип си тук в 16:00, а сега е..-погледна часовника си.-17:30!- каза и ме погледна.
-Французите са отвратителни, сключвахме сделка за вносове на платове от техните складове.- колкото и бавно да вървяха срещите ни не мога да отрека, че платовете им бяха страхотни.
-Добре явно не е било нищо интересно.-кимнах и най-сетне седнах на празния стол до Джак.- За къде си се разсядала? Хайде върви се оправяй имаме тренировка след 20 минути.-засмя се, а аз го погледнах кръвнишки.-Не ме гледай така имам чувството, че всеки момент ще ми скочиш.-отново се засмя. Кое е толкова смешно не разбирам. Изправих се рязко и се надвесих от едната му страна.
-Не ме предизвиквай!- казах ядосано.
-Добре деца стига толкова, всеки по задачите си и без спорове.-каза Тайлър и се изправи. Аз още стоях в същата поза и не смъкнах злобния си поглед.
-Катрин хайде да се качим горе.-каза Никол, а аз се дръпнах рязко от него.
-Ще видиш ти на тренировката!- каза и му се усмихнах.
Обичам го може да ми е брат, но това не ме спира да го пребия. Да води ми се брат, мама и Тайлър били сключили брак преди да се преместим. След като Тайлър ни каза това с Джак стояхме като препарирани в рамките на 20 мин и нищо не казвахме, а само ги гледахме. Но както и да е.
В момента бях в гардеробната и се чудих какво да облека. Накрая реших да е това:
И след като бях готова тръгнахме към залата.
~~~~~~~~~~~~~~~
На следващата сутрин:
Не знам кой ми звъни по това време, но обещавам, че ще го убия. Взех проклетия телефон и видях колко е часа 6:40, какво правят хората, а не спят по това време.
-Найл кое е толкова спешно, че да ми развалиш съня за красота?-казах след като вдигнах и прочетох името на екрана.
-По красива от това не знам дали можеш да станеш!-засмя се той, от къде я вади тая енергия рано сутрин.-Извинявам се за ранното събуждане, но знаеш, че в нашия бизнес става така.-за съжаление е много прав.-Но ти звъня за да ти кажа какво става с канадците!-потрих с длани очите си и се изправих в седнало положение.
-Слушам!
Здравейте хора. Това е нова част.
Искам да чуя мнението Ви. Харесва ли Ви как се промениха работите в книгата и как живота на Катрин се промени на 360°. А също и какво мислите за нивите герои?Моля оставете коментар за да разбера дали Ви харесва.Благодаря за четенето!
ОБИЧАМ ВИ!!❤❤❤❤
#606 думи