~~~~~Гледна точка на Джаксън~~~~~
-ДЖАКСЪНН....-стресна ме вик от вратата.
Веднага станах и тръгнах към нея, а четири фигури се показаха на стълбите. Катрин, Мат, Крис и момиче, което не познавам.
-Лельо Елизабет, какво правиш тук?-
попитах леля ми и я прегърнах.-Баща ти ме извика за да ви наглеждам, цитирам: Не искам апартамента да заприлича на минно поле!-каза тя и извъртя очи.
Леля е по-малката сестра на баща ми, тя е на 25 години, но все едно е колкото мен. Същия детински характер и постоянното желание за купони.
Докато разговарях с нея четиримата дойдоха при нас.
-Ти трябва да си Катрин нали?- попита леля ми, но вместо Кат попита другото момиче.
-Всъщност аз съм Катрин, а това е Елеонор!-подаде ръката си към леля, селед като я поправи.
-Елизабет, лелята на Джаксън!- представи се леля.- Мат, Крис как сте момчета?-попита ги тя.-Много сте се променили за една година!-изтъкна тя.
-Добре сме, и ти си се променила.Нов
цвят на косата?-попита Мат.-Да!-отговори тя.
Леля ми беше 1,70 висока със синьо-сиви очи и руса коса, която в момента беше светло кестенява. Бивша лекоатлетичка и гимнастичка. Беше в страхотна форма. Все още не се е омъжила и няма деца. Двамата с нея много си приличаме. Винаги имаме теми за разговор и най-важното, че и двамата мразим правилата на баща ми.
С Катрин също си мисля, че ще си допаднат. Защото: 1-во и двете са спортистки, 2-ро жени са и 3-то почти еднакви характери и големи претенции. Чак не знам ка ще ги изтърпя. Да се надявам късмета да е на моя страна.
-Добре хора беше ни приятно, но ние 3-та ще си тръгваме.-каз Крис и ние се сбогувахме с тях и те тръгнаха.
-Добре хайде да закусим, че умирам от глад!-каза леля и тръгна към кухнята.- Джаксън значи е имало парти на което не съм присъствала, приемам го лично. Сега хайде да почистим.-каза тя и се направи на сърдита. Казах ви за партитата нали?
-Ако знаех, че ще идваш щеше да бъдеш почитен гост.-казах и започнахме да почистваме чашите и празните бутилки от алкохол.
Докато аз и Кат махаме нещата леля извади три купи и започна да сипва зърнена закуска и налива мляко в тях.