_20-та част_

143 6 2
                                    

Почти приключих с обличането, Никол ми беше избрала това:

Почти приключих с обличането, Никол ми беше избрала това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Вкуса и беше добър и много ми харесва.
Джак преди малко дойде и ми каза, че когато съм готова може да тръгваме. Трябва да пия няколко вида лекарства, но не е проблем.Имам изключително много работа и не мога да оставам повече тук.След 15 дена трябва да се върна за да ме прегледат отново и ако е започнало добре да зараства да ми махнат шевовете.Болката е изключително силна, но трябва да се махам от тук.

Сресах косата си и я вързаха на висока конска опашка и вече съм готова. Взех си раницата и преди да отворя вратата отново се обърнах да огледам да не би да съм забравила нещо, но не бях и всичко си беше в мен.Отворих вратата и почти всички си бяха тръгнали освен Тайлър, Джак и Найл.

-Ще тръгваме ли?-попитах ги и затворих вратата.

- Да, хайде!-каза Тайлър.-Сега или после ще отидем за лекарствата?-попита той.

-После аз ще отида.-казах им.

-Сигурна ли си?Може и сега да минем. -каза Джак.

- Да сигурна съм!-казах.-Тайлър може ли да ми направиш една услуга?-попитах го, когато влязохме в колата.

- Да, кажи.

-Може ли да ми уредиш два кабинета в твоята фирма за мен и Найл, докато оправят моя офис?

-Ще видя какво мога да направя, но не е ли малко рано, сега излезе от болницата?-загрижен както винаги.

-Работата не чака имам много неща да свърша, а след два дни има среща на директорите, която няма отлагане.-сега сериозно осъзнах, че имам изключително много работа, а и това с баща ми.

-Бях забравил за срещата.-каза Найл.

-Добре ще се постарая утре сутрин да имаш два кабинета.

-Много ти благодаря!

-За теб винаги!-каза той, а аз само се усмихнах.

_КРАСИВ НЕГОДНИК_Where stories live. Discover now