_9-та част_

345 11 3
                                    

-Мат върни ме в леглото.-извиках.

-Няма шанс!-каза и се засмя.

-Матьо стига...пусни ме!-развиках се по-силно и започнах да го удрям по гърба.

-Добре, добре!- най-сетне ме пусна, но бяхме в кухнята. Сериозно, защо просто не ме оставиха да се наспя?

-Ще ни помогнеш ли?-попита Крис. А аз просто поклатих глава в отрицание.

-Хайде де Кат. Какво искаш за да ни помогнеш?-пита Мат. Така де да си дойдем на думата😂.

Усмихнах се широко и започнах:- Три дни ще идваш да ме вземаш от вкъщи с поршето ти и ще ми носиш кафе.

-Двойно еспресо със сметана нали?- попита ме за да е сигурен.

-Виж как знаеш!-смигнах му и след това, му се усмихнах показвайки белите си зъби.

-Сега ставай да се залавяме за работа!-каза Крис и в този момент Джак дойде.

-Дължиш ми 10 долара брато!-каза Мат на брат ми.

-Но как...?-започна той.

-Експерт съм братле, експерт.- усмихна му се мазно и подаде ръката си за да може Джак да сложи десетачката в нея.

- Само аз ли не разбирам ?-питах ги все още не знаейки какво правят.

-Хванах се на бас с него, че за десет долара ще те обедя да ни помогнеш, а той не вярваше.-каза ми след това се обърна към него..-Сега плащай!- каза мат и Джак извади 10 долара от портфейла си и му ги даде.

-Добре сега какво ще правим?- попитах.

-Така...Мат и Крис отиват за алкохола защото този, който е тук няма да стигне, а ние с теб сестричке ще махнем скъпите вещи и ще направим малко място.-каза Джак и сложи ръката си на вратът ми като се подпря на мен.

-Добре!-отговорих и всички тръгнахме по задачите си.

Двучасовата работа беше свършена и сега беше 8 часа момчетата казаха, че ще започне да се пълни към 10 така, че имам два часа да се оправя.

Качих се горе и си взех душ след това започнах да избирам какво да облека.

Не...не....това не....и накрая избрах това:

и накрая избрах това:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
_КРАСИВ НЕГОДНИК_Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz