_19-та част_

144 8 0
                                    

В предишната част......

-Веднага след като я преместим сестрата ще дойде да Ви каже в коя стая е.-отговори той и тръгна на някъде със сестрата.

-Слава богу! -Каза Кристин.

-Ще се оправи.-каза баща ми.

-Сигурен съм, че ще се оправи, след това че ще хвърчат глави.-каза Майкъл.

-Със сигурност! -Казах аз.

В тази част.......

~~~~~~~~Гледна точка на ??????~~~~~~~~

-Е как се справих?

-Мисля, че много добре Ви казах, че не искам да пострада. Къде ти беше ума?

-Това беше грешка.

-Каква грешка Евелин, трябваше да простреляте Джаксън!

-Била е пред него, нямало е никакъв шанс да простреля него, а и ако не бяхме гръмнали никой от двамата мисията се проваля. А и тя  разбра, че знаеш. Стана добре тъкмо ще я сплашим малко.

-Какво ще сплашваш? Ако не се оправи почвай от сега да си копаеш гроба!

-Заплаха ли трябваше да бъде това?

-На такава ли ти заприлича?

-Да.-преглътна шумно тя.

-Точно така, заплаха е!

-За човек, който мрази дъщеря си изглеждаш доста загрижен.

-Внимавай как ми говориш, скъпа! Защото ако не бях аз, още щеше да си тънеш в помиите, които си направила. А сега излез не ми се слушат повече глупости.-тя стана и напусна кабинета.

~~~~~~~Гледна точка на Катрин~~~~~~~~

Болка! Усещах я по цялото ми тяло, но най-засилена беше в главата и в рамото. Тук идва момента, в който разбираш, че си затънал и с двата крака в дълбокото.

И трудно ще се излезе от него. Баща ми се опитва да върти неговите схеми, но явно не разбира, че моите са по-големи и от неговите. И да в момента може и да съм в болнично легло, но няма да се размине леко с това което направи. Не съм човек за подигравка и не мисля, че трябваше да се захваща точно с мен. Никога не съм очаквала нещо подобно от него. Та нали ми беше семейство? Тук идва тънкия момент, в който хората казват ,,не вярвай дори и насемейството си,,. В този случай може и да са прави, но ако нещата не стояха така винаги бих се противопоставила за думите им.

_КРАСИВ НЕГОДНИК_Where stories live. Discover now