~Alexander szemszöge~
Június 26, a boldogság és a szabdság napja. Tegnap egy napja, hogy kint vagyok. Olyan sokáig beszélgettünk az elmúlt nap Sofiával, hogy a kanapén aludtunk el. A madárcsicsergésre és Sofia édes szuszogására ébredtem. Arca olyan gyönyörű, puha és sejmes. Az ő tekintetére a legjobb felkelni. Bementem a konyhába megcsináltam a tejeskávémat, ami azonnal fel is ébresztett és tele lettem energiával. A konyhában maradtam és telefonoztam egy ideig, amikor Sofia gyengéd érintését éreztem meg a vállamon.
- Jó reggelt! - Mosolyogtam rá.
- Jó reggelt! Maradt még a tejeskávédból? - Kérdezte édesen.
- Persze, itt van idd meg nyugodtan. - Toltam elé a bögrét.
- Hány óra? - Kérdezte Sofia.
- Fél tizenkettő. - Válaszoltam.
- Mi? Huu... jó későn keltem.
- Tegnap éjfélig biztos beszélgettünk, szóval nem olyan meglepő. - Mondtam rá mosolyogva.
Miután Sofia megitta a tejeskávénkat, elmetünk bolta ebédért, mivel reggelizni felesleges lenne már. Borzasztóan meleg van kint legalább 40°C. Ilyenkor a legjobb boltba menni, de hát valamit azért mégis csak ennünk kell. A boltban vettünk egy pizzát, mivel egyikünk sem rendelkezik nagy főzés tudással, a szüleink pedig csak este 18:00 órakor jönnek haza. Azon kívűl vettünk rengeteg édességet Sofia kérésére.
- Akkor is szeretni fogsz ha elhízok? - Kérdezte.
- Akárhogy nézel ki, mindig szeretni foglak. De biztos, hogy nem fogsz elhízni. - Mondtam nevetve.
- Akkor jó! - Mondta, majd levette a csokikat a púltról.
Haza felé már egyikünk sem bírta tovább, mind a ketten neki estünk a csokinak. Haza érve, én beraktam a sütőbe a pizzát, Sofia pedig a kanapéra ült. Oda mentem hozzá.
- Alexander, mi lesz kettőnkel? - Kérdezte Sofia komolyan.
- Hogy érted? - Kérdeztem vissza.
- Tudod, hogy többet érzek irántad, mint testvéri szeretet. És szerintem te is így érzel. - Nézett rám.
- Igen. Én is többet érzek irántad. Van egy tervem, de még nem mondom el. Csak annyit, mondok: Tetszeni fog. - Majd megsimítottam az arcát.
Már kb fél három van. Mire készen lett a pizza már majdnem éhen haltunk mind a ketten. Ebédelés közben leültünk a kanapéra, és néztük Sofia kedvenc sorozatát a Csajokat. Miután megettük a pizzát, én a hátamra feküdtem, Sofia pedig rám. Átkaroltam a derekát, Sofia pedig a nyakamat kezdte el puszilgatni.
- Mit csinálsz? - Kérdeztem mosolyogva.
- Tudom, hogy szereted, ha a puszilgatlak. És szeretek neked örömet okozni.
Így feküdtünk, és éltünk nyugodt csodás pillanatainkat, amit egy kopogás zavart meg. Sofia leszállt rólam, és pedig indultam kinyitni az ajtót.
- Hello. - Köszönt Charles.
- Hát te? - Kérdeztem.
- A barátnőmhöz jöttem. - Mondta, majd kikerült.
- Szia drágám! - Csókolta meg Charles, Sofiát.
Sofia nem viszonozta a csókját csak állt, és engem nézett. Én gyilkos pillantásokat vetettem Charles-ra. Féltékeny vagyok Sofiára nagyon.
- Figyeljetek csak, én most elugrok a közeli kisbolta venni egy kis üdítőt ha már, így többen lettünk. Te maradj csak itt Charles tíz perc és itt vagyok. - Mondta Sofia, majd elment.
- Tudod régen jártam én is edzeni, és most már eléggé berozsdásodtam, nem akarsz egy picit gyakorolni? - Kérdezte Charles.
- Nem bántanám azt akit a húgom szeret. - Mondtam, rá sem pillantva.
- Igen? Szeret engem? Úgy mint a bátyját? - Kérdezte Charles, komolyan.
- Rossz kedvben vagy?
- Igen. Meglehetősen rossz a kevdvem mostanába. Ugyan is nagyon sok pletykát hallottam, amivel eddig nem törődtem, de most már kedzem el hinni. - Mondta, majd elkezdett közeledni felém.
- Ne hallgas a pletykákra. - Mondtam
- De a pletykák forrása te vagy Alexander! - Mondta, majd az öklét lendítette az arcom felé. - És a szóbeszéd szerint hárman vagyunk ebben a kapcsolatban!
Én elhárítottam az összes ütését, majd a falhoz szorítottam.
- Nem akarlak bántani, mert valaha a legjobb barátom voltál, de ha így folytatod megbánod. - Mondtam, majd elengedtem.
Elég nagy volt a feszültség köztünk, így már vártam, hogy Sofia haza érjen. Furcsáltam, hogy mi tart ennyi ideig, mert már legalább 20 perce elment. Idegesen pillantottunk egymásra Charles-al, és csak síri csendben álltunk a szobában. Aztán csörgött a telefonom.
A korházból hívtak, hogy Sofiát elütötte egy autó. Megállt bennem az ütő azt sem tudtam, hogy mit csináljak.- Mi történt? - Kérdezte Charles.
- Sofia balesetet szenvedett. Siess ha jönni akarsz! Utasítottam Charlest.
Anyáméknak kettő kocsijuk van, nekem pedig már van jogsim, úgyhogy gyorsan beültünk és már hajottam is a kórház felé.
Mikor oda értünk, a recepciós nőnek gyorsan elmondtam, hogy kihez jöttünk, majd siettünk az emeletre. Ott már várt a doktor.
- Jó napot! Hol van Sofia? - Kérdeztem aggódóan.
- Bent fekszik. Önök kicsodák? - Kérdezte az orvos.
- Én a bátyja vagyok, ő pedig a barátja.
- Ó rendben. Nos, a húga nem szerzett komoly sérülést, csak a keze zúzódott meg, holnap haza is mehet. - Mondta az orvos mosolyogva. - A szülők? - Kérdezte.
- Dolgoznak, majd én haza viszem. - Mondtam.
- Rendben. Viszont mivel már 17:00 van haza kell mennie fiatal emeber, most már csak a családtagok maradhatnak bent. - Mondta az orvos Charles-nek.
Charles a száját húzta, majd megfordult és elment. Az idő olyan gyorsan ment, hogy már azt sem tudtam, hány óra, de nagyon késő lehet mert már senki nem volt a kórházban csak én. Nem bírtam tovább kint állni, bement Sofiához.
- Sofia. Sofia. Sofia! - Futottam oda hozzá, mivel harmadszorra sem válaszolt. Hála az égnek csak aludt.
- Olyan jó téged látni. - Nézett rám, majd megfogta az arcomat.
- El akarok menni innen. Nem akarok itt lenni. - Mondta Sofia. Én megsimogattam a véres arcát ami az ütközés miatt, bemocskolta gyönyörű arcát.
- Most megtudod mi a tervem. - Mondtam. - Meztelen leszel, és tiszta, akit nem szennyez vér... és az enyém. - Mondtam nagyon sóhajtva, majd megcsókoltam. A karjaimba vettem, kivittem a szobából egyenesen a kórház bejáratáig. Beraktam a kocsiba és elhajtottam. Soha többé senki nem fog hallani rólunk, elmegyünk egy olyan helyre ahol senki nem talál meg. És Sofia az enyém lesz... csak az enyém.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Csak rád gondolok
Любовные романы- Meztelen leszel, és tiszta, akit nem szennyez vér... és az enyém...