▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃
┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊
┊ ┊ ┊ ┊ ˚✩ ⋆。˚ ✩
┊ ┊ ┊ ✫
┊ ┊ ︎✧
┊ ┊ ✯
┊ . ˚ ˚✩
- Dasz spisać? - Spytałaś tak, aby nikt przypadkiem nie usłyszał. Brunet nawet nie zareagował na twoją prośbę, przynajmniej ty tak myślałaś. Tak naprawdę chłopak chciał najpierw skończyć swój sprawdzian, by dopiero potem na spokojnie móc pomóc tobie.
Próbowałaś kolejny raz, wtedy tylko spoglądał na ciebie z mordem w oczach. Zrezygnowana i pogodzona z kolejną złą oceną, w końcu odpuściłaś. Nauczycielka odwróciła się, by obserwować uczniów z drugiego końca sali.
Wtedy nagle Levi chwycił twoją kartkę i zamienił ją z swoją. Było to tak nagłe i szybkie, że nawet nie zareagowałaś w żaden sposób. Zaskoczona ukradkiem spojrzałaś na chłopaka siedzącego obok. Dostrzegłaś wtedy, jak zaczyna uzupełniać odpowiedzi, których nie umiałaś, czyli praktycznie wszystkie.
~×°×~×°×~
- [Nazwisko][imię]. - Rozbrzmiał głos nauczycielki. Na dźwięk swojego nazwiska podniosłaś rękę do góry, wtedy kobieta podeszła do ciebie i położyła papier na ławce. Było białą stroną do góry, dlatego nieco niepewnie chwyciłaś ją i odwróciłaś.
Wtedy dostrzegłaś widniejącą tam piękna czwórkę. Obejrzałaś się wokoło dla pewności, że nikt nie patrzy w waszą stronę. Wtedy złożyłaś szybki pocałunek na policzku bruneta.
- Dziękuję. - Uśmiechnęłaś się do niego uroczo, na co niewidoczny rumieniec pojawił się na jego twarzy. Gdyby nie był sobą to pewnie odwzajemnił by uśmiech. Zamiast tego odwrócił wzrok do tablicy, a jedna z jego dłoni delikatnie pogładziła cię po głowie.
- Ackermann Levi. - Zabrał rękę z twoich włosów, by podnieść ją. Wtedy nauczycielka wręczyła mu kartkę. - Gratulacje. - Kącik jej ust podniósł się nieznacznie.
- Jak zwykle najlepszy wynik. - Mruknęłaś pod nosem pochylając się nad nim. - A mi nie mogłeś napisać na piątkę? - Udałaś obrażoną, przez co wyglądałaś dla chłopaka jak urocza dziewczynka.
- Byłoby to zbyt podejrzane. - Stwierdził nawet nie patrząc na ciebie. - Ciesz się, że się nad tobą zlitowałem i masz to cztery. - Zwrócił na ciebie wzrok.
- Dzięki ci, jakiś ty łaskawy. - Wykonałaś delikatny skłon w jego stronę. Niezauważalny uśmiech pojawił się na twarzy Levi'a.
- Sprawdźcie punkty, czy wszystko się zgadza i zajmiemy się omówieniem. - Oznajmiła nauczycielka, gdy rozdała wszystkie sprawdziany i usiadła na swoim miejscu.
Nagle brunet chwycił twoją lewą dłoń i umieścił na swoim kolanie. Zaskoczona obróciłaś się w jego stronę, jednak ten jakby nigdy nic pisał zadania w zeszycie. Mimowolnie uśmiechnęłaś się pod nosem wracając do tematu. Wtedy Levi wzmocnił uścisk splatając wasze palce że sobą.
꧂ღ╭⊱♥≺
01.03.2019r.
Godz. 12:22
CZYTASZ
Oᥒᥱ Shotყ - Lᥱvι Aᥴkᥱrmᥲᥒᥒ
FanfictionLevi x Reader Rozpoczęcie: 21.02.2019r. Zakończenie: 20.05.2022r.