Jimin zaczął się stresować, gdy tylko dostał wiadomość od mężczyzny poznanego w internecie, że zaraz u niego będzie.Bardzo chciał spotkać się z Yoongim, jednak bez przerwy nachodziły go myśli, że może nie jest wystarczająco dobry, aby sprostać wymaganiom starszego lub po prostu będzie niezręcznie. Przecież był dla niego wredny nawet nie próbując go bliżej poznać.
Chodził po salonie w tę i z powrotem, przygryzając skórki przy paznokciach. Jego dłonie trzęsły się, a serce biło szybciej, niż zazwyczaj.
Kiedy myślał, że za chwilę zemdleje ze strachu po całym mieszkaniu rozniósł się dźwięk dzwonka do drzwi. Blondyn przystanął na środku i wpatrywał się w ciemnobrązowe drzwi. W jego głowie zapanowała pustka i jedyne o czym mógł myśleć to mężczyzna, który chciał mu pomóc.
Yoongi, Yoongi, Yoongi
To imię krążyło wokół i przytłaczało kruchego chłopca.
Powoli ruszył w stronę drzwi, gdy usłyszał dzwonek po raz drugi. Sunął nogami po jasnej podłodze, wycierając spocone dłonie o czarne dżinsy. Chwycił klamkę, uprzednio otwierając drzwi. Nacisnął ją powoli i czuł jak jego serce stanęło na chwilę, gdy otworzył szerzej drewnianą powłokę, a za nią ujrzał czarnowłosego mężczyznę, który był niewiele wyższy od niego.
Wzrok starszego przesunął się po całej sylwetce Jimina i znów powrócił do uroczej twarzyczki.
- Jiminah... - westchnął i szybko znalazł się obok delikatnego blondynka, który nie był w stanie wypowiedzieć ani jednego słowa.
Ramiona Yoongiego owinęły się wokół chudej talii Jimina dając mu poczucie ciepła. Osiemnastolatek drżące dłonie ułożył na karku Mina i wtulił się w jego ciało.
- Boję się, że cię połamię - wyszeptał starszy, tuż przy uchu Parka.
- Spokojnie, hyung. Nic... Nic mi nie będzie - odparł cichutko. Jego głos był bardzo drżący i niepewny, a do tego zniekształcony przez koszulę Yoongiego, w którą wetknął swoją twarz. - Nigdy nie czułem się tak dobrze...
----No i mamy spotkanko, hehe
Ogólnie to muszę się wam pochwalić, bo narysowałam fanarcik do filmu "Call me by your name" i jestem z niego zadowolona XD
I ogólnie to mam Instagrama z rysunkami, lol
art_or_whatever_
Jeżeli ktoś nie oglądał albo nie czytał to bardzo polecam ❤️
CZYTASZ
everything for being beautiful; p.jm x m.yg
Fanfiction"so, what if I'm gonna die, at least I'll be pretty" Rozpoczęcie: 8.03.2019 Zakończenie: 30.03.2020 !zaburzenia odżywiania, angst, age gap, zmiana wieku, instagram!au, pojawiają się zdjęcia wychudzonych ciał! !Uwaga: Opowiadanie nie ma na celu glor...