nie rozdział, ale możecie przeczytać 👉👈

2.7K 99 31
                                    

Myślałam, że napiszę wam jakiś dodatkowy rozdział z okazji świąt, ale jednak się nie wyrobię, przepraszam ): Nie mam kompletnie pomysłu.

A nie chcę was zostawiać tak bez niczego, więc chociaż złożę wam życzenia ❤️

Chciałabym, abyście spędzili najbliższy czas z rodziną,  przyjaciółmi, dziewczyną/chłopakiem, chyba, że jesteście single pringle jak ja, to z kotem, psem, chomikiem, czy kimkolwiek innym, a jeżeli nie macie z nikim dobrego kontaktu to po prostu bądźcie szczęśliwi (nie tylko w czasie świąt, ale przez cały nadchodzący rok i resztę swojego życia, bo zasługujecie ❤️)

Mam nadzieję, że pod choinką znajdziecie wasze wymarzone prezenty i zjecie dobre jedzonko 💞

I pamiętajcie, w święta (jak i przez cały rok) nie martwimy się o wagę i kalorie! Po prostu nie zaprzątajcie sobie tym głowy i uśmiechajcie się jak najwięcej.

Mam nadzieję, że 2020 będzie dla was dobrym rokiem, pełnym wspaniałych wspomnień i spełniania swoich marzeń.

Chociaż, jak Yoongi raz powiedział, jeżeli nie macie marzeń to jest okej. Po prostu bądźcie szczęśliwi. Słuchajcie się Yoongsa, bo to mądry chłopak jest.

Jeżeli mijający rok nie był dla was zbyt dobry to pamiętajcie, że jesteście silni, a w przeszłość patrzcie tylko po to, aby zmotywować się i zobaczyć, że teraz jesteście lepsi i zaszliście tak daleko.

Róbcie to co kochacie i nie martwcie się opinią innych, mimo że wiem, jak trudne to jest. Po prostu spróbujcie uwierzyć w siebie i szukajcie pozytywów.

A ja wam dziękuję za ten wspaniały rok, wszystkie miłe komentarze, gwiazdki i to że nie pozwoliliście umrzeć temu ficzkowi.

Dajecie mi motywację do dalszej pracy i pomimo chwil zwątpienia nadal chcę pisać. Nawet was nie znam, ale naprawdę dziękuję.

I purple you, gwiazdeczki 💞🌠✨

Zobaczymy się jeszcze w następnym rozdziale przed świętami ❤️

Zobaczymy się jeszcze w następnym rozdziale przed świętami ❤️

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
everything for being beautiful; p.jm x m.ygOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz