PIC 4

12.1K 129 102
                                    

Lisa tersenyum memandang jari hantunya yang melekit dengan cairan seperti putih telur. Cairan kesuburan nama diberi, yeay!

Pintu bilik air dikuak, menjenguk ke katil. Shah sedang santai berbaring sambil tangannya menari lincah di atas skrin telefon.

"Babe, jom mandi sama "

"It's Saturday babe, apa barang mandi awal-awal "

Telefon dicampak ke tepi. Sedikit sebanyak suara manja Lisa memetik suis nafsunya. Boxer ditanggalkan dan dicampak ke dalam laundry basket. Junior yang separa tegang diusap perlahan.
Pintu bilik air ditolak. Lisa sedang berdiri di bawah pancuran air, bogel. Dia menikmati pemandangan itu sepuasnya sambil tangannya turun naik mengusap junior yang sudah mula bertindak garang.

Rambut ikal Lisa yang agak panjang ditolak ketepi. Dia mendaratkan ciuman di bahu mulus si gadis. Lisa membalik tubuh mengadapnya. Menutup paip pancuran dan kemudian menarik tangan Shah menuju ke kawasan segitiga emas miliknya. Jari Shah dimain-mainkan seketika di situ, kemudian dia melepaskan tangan Shah membiarkan lelaki itu meneroka lembah nikmatnya dengan bebas.

"Kau rasa tak?"

Dia memandu jari hantu Shah meneroka ke ruang yang sedikit dalam. Digerak-gerakkan jari Shah ke atas dan ke bawah perlahan-lahan.

"Basah melekit "

"Kau rasa apa benda tu?"

"Keputihan ke?"

Spontan dia mengaduh kesakitan apabila tumbukan Lisa hinggap pada bahunya.

"Aku tengah subur la, tu pun tak tau!"

Lisa kembali membuka paip, membiarkan tubuh mereka disirami air. Dia membiarkan
Shah memeluknya dari belakang sambil mengucup-ngucup kedua belah bahunya tanpa jemu.

"Tell me about your fantasy, I'll fulfill all your wishes "

Gel mandian dipicit, digosok ke telapak tangan kemudian diratakan pada bahagian hadapan tubuh Lisa. Betik muda diramas-ramas seketika sebelum tangannya turun ke celah peha si gadis.

"I'd love to be completely dominated by you "

Mendesah perlahan apabila jari jemari Shah bermain-main di sekitar segitiga emasnya.

"How it will work?"

"BDSM."

"Wow, menarik! You wanna play master and slave?"

Lisa menggeleng "Belum, kita ada banyak masa lagi. Untuk first time ni aku nak yang ganas-ganas manja je"

"Tak sabar babe "

Mereka cepat-cepat menyudahkan mandian.
Mengeringkan badan dengan berkongsi tuala, kemudian
Shah mendukung Lisa lalu dibaringkan ke katil. Dia membuka laci meja sisi katil dan mengambil BDSM tools yang dihadiahkan oleh Vee sempena pernikahan mereka.

Handcuff dan silk scarf berwarna biru lembut milik Lisa dikeluarkan.

"Are you sure you wanna do this, babe?" Shah meminta kepastian.

Pantas Lisa mengangguk.

"As you wish babe, but if at any time you don't like what's going on, please let me know and I'll
immediately stop, okay?"

"Okay, "

Dada Lisa berdegup kencang saat Shah mengikat matanya dengan silk scarf. Perasaannya bercampur baur. Ada rasa teruja dan juga gementar. Dia tidak pernah melakukannya bersama Vee sebelum ini walaupun Vee pernah mencadangkan agar mereka mencubanya just for some excitement.

SHAH & LISA (Partner In Crime)Where stories live. Discover now