PIC 3

11.2K 127 113
                                    


Gym sudahpun kosong. Sebagai pemilik, setiap kali sebelum pulang Shah akan memastikan semua equipment dalam keadaan baik. Setelah berpuas hati, dia akan memeriksa segala suis dan kemudian barulah dia akan pulang.

"Shah".

Hampir gugur jantungnya apabila bahunya ditepuk daripada belakang ketika hendak masuk ke dalam kereta.


"Yes, Hafiz. What do you want?"

"I'm sorry..." Mengerling ke arah lengan Shah yang masih berbalut.

"Don't worry.I okay je."

"But,you hurted."

Shah menutup pintu keretanya semula, tidak jadi hendak masuk.

"Yes, I'm hurt. Kat sini!" Shah menepuk dadanya berulang kali.

"I'm hurt, because you don't trust me!" Dia menepis tangan Hafiz yang sedang mengusap lengannya yang berbalut.

Naik bulu romanya apabila Hafiz mencium pada lengannya yang terdedah. Bahagian yang berbalut juga dielus perlahan dan dicium bertubi-tubi.

"My place?" Hafiz bertanya sebaik sahaja bibirnya terlepas dari bibir Shah.

"Dah lewat ni." Jam tangan dikerling sekilas. Pukul 12.30 malam.

"Please...It's been a week!"

"Okay, in my car now." Sebaik sahaja Hafiz masuk ke dalam, dia menelefon Lisa memaklumkan bahawa dia akan pulang lewat.

Shah mengesat peluh yang membasahi tubuh, kemudian melakukan perkara yang sama kepada Hafiz. Penyatuan dua jiwa sebentar tadi menyebabkan Hafiz mengalami kekejangan pada bahagian kaki. Dia sekadar berbaring bagi meredakan kesakitan.
Usai mandi, Shah terbaring di katil. Hafiz yang sudah terlena dikejutkan.

"We need to talk." 

Dia menarik tangan Hafiz agar duduk bersandar di kepala katil.

"Listen, I tak cintakan Lisa. I kawin dengan dia sebab taknak keluarga dia tanggung malu. Lisa memang bergantung harap pada I sebab dia tau I takde nafsu pada perempuan. So, dia rasa selamat kalau I yang jadi suami dia. You get me, Hafiz?"

"You sleep with her?"

"Yes, I mean...Just sleep. I tak fuck dia. Don't worry."

"She's so damn sexy, are you sure you are not going to fuck her?"

" Dia bogel depan I pun belum tentu I turn on."

Hafiz jeda. Hatinya berbunga-bunga apabila mendengar pengakuan Shah. Tangannya menari-nari di atas perut Shah seolah-olah menulis sesuatu, menghadirkan sensasi yang luar biasa kepada tubuh kekar milik Shah.


"Second round?" 

Shah menangkap tangannya dan mendaratkan pada junior yang menegang di sebalik tuala.

"I nak mandi dulu."

"Don't waste my time. Let's do it in the bathroom."

Hafiz senyum meleret. Hatinya berbisik "you're mine Shah. Still mine!"

Shah merenung batang tubuh Hafiz dari belakang. "I'm sorry Hafiz. I tak sanggup nak tipu you. Tapi ni je pilihan yang I ada. Lisa is my bestfriend. You're my lover."

Jam 2.45 pagi, Shah yang baru sampai di rumah melepaskan keluhan sebaik sahaja melihat Lisa masih belum tidur. Meja kopi dipenuhi dengan kertas putih lakaran pakaian pengantin hasil rekaan Lisa.

SHAH & LISA (Partner In Crime)Where stories live. Discover now