6.fejezet: Csak az búcsúzik el, aki viszont akar látni.

223 16 0
                                    

Légy áldva a csókért, a kínért, légy áldva, hogy lelkem gyötörted, te sápatag, gonosz cherubja a szenvedésnek és gyönyörnek. Most menni kell. Nyújtsd csókra ajkad. Hadd öljem a kínt mind reája. Ó fojts meg, ölj meg, semmisíts meg... Ez a búcsúzás éjszakája.

-Hagyjalak el???-kérdezte hulla sápadtan Ran.

-Igen!!! Ha nem akarsz velem és a babával maradni, hagyj el!!! Te úgy is csak a baba halálát kívánod!!!

Nem értem Rant!!! Miért nem képes elfogadni a babát??? Ő csak egy aprócska magzat és nem csinált semmit............még.

Ayumu tényleg ezt akarja??? Tényleg ilyen könnyedén ellökne magától???

-Ayumu....... Ha tényleg azt akarod hogy hagyjalak el, lenne még hozzád egy utolsó kérésem, megtennéd???-kérdezte Ran.

-Persze, bármi legyen is az, megteszem!!!

Akkor még nem tudtam mit tervez!!!

-Akkor feküdj le velem még egyszer utoljára!!!-jelentette ki Ran a kérését.

-Hogy mi van?!?! Hogy kérhetsz tőlem ilyet pofátlanul?!?!-kérdeztem mérgesen.

Ran lágyan megsimította az arcomat és ezeket mondta:

-Már késő bánat, beleegyeztél, ezért nekem kell adnod magad még egyszer utoljára!!! Szóval készülj fel, mert ölelni foglak, amíg csak bírni fogom!!!

Mérgesen ellöktem Ran kezét és ezt mondtam:

-Csak essünk hamar túl rajta!!! Siess!!!

Ran megcsókolt, majd a karjaiba kapott és teleportált egyet, egyből a szobámban teremtünk. Lerakott az ágyra és mérgesen ezt kérdeztem:

-Mégis mit csinálsz?!?!

Ran fölém mászott és ezt kérdezte:

-Na szerinted mit???-és megcsókolt, de nagyon durván falta az ajkaimat.

Nyelve bejutást kért a számba, de csak azért adtam meg neki a bejutási engedélyt, hogy jól megharaphassam.

-Áú. Te kis szemét!!! De hiába ellenkezel, úgy is megbaszlak!!!-mondta mérgesen.

Majd magához ölelt és felhúzva a felsőmet, csókolgatni és szívogatni kezdte a mellbimbóimat:

Majd magához ölelt és felhúzva a felsőmet, csókolgatni és szívogatni kezdte a mellbimbóimat:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lágyan és finoman majd egyre erősebben csinálta.

-N-ne!!! Ngh!!! Elég!!! Ugh!!!-nyögdécseltem.

Hirtelen egy szempillantás alatt Ran bedurvult: megharapta a mellbimbóimat, majd a mellkasom minden szögletén harapásnyomokat hagyott. Bár hamar regenerálódott azért mégiscsak fájt.

-Áú!!! Ran!!! Fejezd be!!! Áú!!! Ez fáj!!! Ran!!!-mondtam neki, de egyik fülén be míg a másikon ki.

Elkezdte nyalogatni a harapásnyomokat majd ezeket kérdezte:

Let's go love! (Yaoi)Where stories live. Discover now