11.fejezet: Néha azért titkoljuk el az igazat, hogy jót tegyünk.

120 8 0
                                    

Egy nő életében van az a csapdahelyzet, amelyben megengedhető az igazság elhallgatása.

-Természetesen jól megbaszni!!!-mondta ezt az angyal.

-M-mi??? Miért???-kérdeztem ijedten.

Hirtelen megfogta az arcomat, majd felemelve az államat, ezeket mondta:

-Az angyali gyermek csakis egy vérfarkas és egy angyal kereszteződéséből születhet meg, ezért van szükségünk rád, hogy kihordhasd a gyermeket és mi uralkodhassunk vele az angyalok felett!!! Még Regina Angelium királynő sem állhat ellen neki!!!

-Szükségetek??? De hisz egyedül vagy!!!

-Gábriel!!! Rafael!!!-mondta ki e neveket, és 2 angyal jelent meg a szobában.

-Ó Michael!!! Nem mondtad hogy ilyen aranyos lesz ez a fiúcska!!! Már bánom hogy te leszel az első aki megbassza!!!-mondta ezeket az egyik angyal.

-Nyugalom Rafael!!! Mindnyájan kiélvezhetjük és megízlelhetjük minden egyes porcikáját ebben a szobában és senki sem fog megakadályozni minket abban!!!

-Na még mit nem!!! Ran úgysem fogja hagyni hogy egy ujjal is hozzám érjetek, jobb ha menekültök vagy mind halál fiai vagytok!!!-mondtam ezeket.

-Ran??? Ja hogy a Noblesse??? Ő már nem fog nagy port kavarni....... mert HALOTT!!!-kérdezte majd mondta és egyet csettintve, Ran a szobában termett.

Majdnem szörnyet haltam amint megláttam Rant, a könnyeim megállás nélkül potyogtak: egy karó állt ki a szívéből, és köztudott tény hogy egy vámpírt karóval a legkönnyebb megölni.

-RAAAAAAN!!! NEEEEEEE!!! TI SZEMETEK!!! HOGY DÖGÖLNÉTEK MEG!!! ROHADJATOK MEG!!!-ordítottam sírva.

Michael a hajánál fogva felemelte Ran fejét és ezeket mondta:

-De azért egy tapsot megérdemelne!!! Látszik hogy ő volt a Noblesse utódja, amint a szobába teleportáltam, egyből megérezte a jelenlétemet és próbált megölni, de én gyorsabb voltam: karót döftem a szívébe és így már játszi könnyedséggel magammal tudtalak hozni!!! Azt hittem hogy erősebb lesz mivel ő volt a nagy Noblesse utódja, de most már tudom hogy csak egy erőtlen szardarab volt!!!-és belerúgva, Ran a falnak repült.

-Ran!!! Te átkozott!!!-kiabáltam.

Michael odajött hozzám és végigsimítva a testemen, ezt mondta:

-Jobb ha nem ellenkezel és hagyod hogy a magamévá tegyelek!!!

-Na azt lesheted!!!-mondtam és arcon köptem.

Erre felmérgesedett és megragadva a nyakamat, ezt mondta:

-Te ócska kis ribanc!!! Te akartad, ha nem adod meg magad, a fiad is meghal!!!-és amint elhangoztak e szavak, megpillantottam Rint az egyik angyal ölében.

-Rin!!! Kérlek ne bántsátok őt!!! Hagyom hogy megbasszatok!!!

A nagy ijedtségben nem vettem észre hogy Ran teste eltűnt, valaki elteleportálta és a karót kihúzva a szívéből, meggyógyította, majd miután magához tért megpillantva a gyönyörű szép nőt, ezt kérdezte:

-Ki maga hölgyem???

-Regina Angelium vagyok az angyalok királynője, de ezt most nem fontos!!! Benjiro Ayumu hatalmas veszélyben van, 3 alattvalóm: Michael, Gábriel és Rafael, magukévá akarják tenni, hogy kihordhassa és megszülhesse az angyali gyermeket!!!

-Mi az az angyali gyermek??? És miért pont Ayumu kell nekik ehhez???-kérdezősködött Ran.

-Az angyali gyermek csakis egy angyal és egy vérfarkas együttlétéből foganhat meg, ezért kell nekik Benjiro Ayumu, felcsinálják, hogy létre jöhessen az angyali gyermek, mert még nem tudják hogy a gyermek már réges-régen megszületett!!!

Let's go love! (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum