5.fejezet: Hiába menekülsz: az igazságra fény fog derülni.

322 12 3
                                    

Nem úgy vagyunk-e az igazsággal, hogy azért kérdezünk rá, mert tudjuk, soha nem fogjuk megismerni?

-Benjiro Ayumu ideje meghalnod!!!-jelentette ki a vérfarkastanács.

A vérfarkastanács?!?! Mit keresnek itt??? A vérfarkastanács 5 öreg bölcs vérfarkasból áll, plusz néhány katona védelmezi őket és lesi minden parancsukat.

-M-mi??? Miért??? Mit tettem amiért halállal lakolok???-kérdeztem meglepődve.

-Ugyanazt tetted mint amit az üknagyapád, Benjiro Ayaga tett: teherbe estél!!! Ayagát nem tudtuk időben megölni, világra hozta a gyermeket és később értesültünk róla hogy Ayagát megölték, de a gyermek még mindig életben van, de ezt nem te tudod a legjobban Hiroshi Ran???-mondta ezeket az egyik öreg, majd Ran felé célzott e kérdéssel.

T-terhes vagyok??? Ah......!!!

A bizonyos éjszakán:

-Ismered az anális szex örömeit???-suttogta a fülemhez hajolva, e kérdést Ran. Majd megcsókolt és végig nézve meztelen testemet, ezt mondta: -Gyönyörű vagy Ayumu....!!! E szavak hallatán teljesen elvörösödtem és ezt nyögtem ki: -N-nem is..... Ran lágyan megpuszilta a szemeimet, majd a számat, miközben ezeket mondta: -Imádom a szemeidet és e gyönyörű ajkakat, melyek oly puhák mint a babapopsi. -Te már csókoltál babapopsit???-kérdeztem. -N-nem úgy értettem!!!-esett zavarba Ran. -*kuncog* Tudom. De olyan jó látni a zavarban lévő arcodat!!! Ah!!!-mondtam ezeket, majd felnyögtem, mivel Ran a bejáratomhoz nyúlt. -Szép rózsaszín, még senkivel sem voltál úgy együtt???-mondta a perverzséget, majd az előbbit kérdezte. Elvörösödve ezt mondtam: -H-hát p-persze hogy nem!!! Mégis kinek képzelsz te engem?!?!-mérgesedtem fel. Ran lágyan megsimította az arcomat és ezeket mondta: -Bocsáss meg, ne haragudj!!! Azt hittem, mivel ilyen gyönyörű vagy fiú létedre, valaki már rég megkaparintott téged!!! De akkor tévedtem!!!-majd fölém tornyosulva, ezeket kérdezte: -Akkor én voltam az első aki megcsókolt téged  és most én leszek az első aki magáévá tesz??? Hirtelen ledöntöttem Rant az ágyra és rámásztam, de baszki valamit elfelejtettem: teljesen pucér ő is!!!  A hatalmas szerszámja a hátamhoz dörgölődzőt mint valami macska és egyre keményebbé vált. Én meg mint egy szűzi lányka belepirultam és ezt mondtam ki: -Baszdmeg, mindenben te vagy nekem az első!!! Ran megsimította az arcomat és ezt mondta: -Olyan aranyos vagy Ayumu!!!-majd felült, úgy hogy én az ölében ültem és a farkaink egymáshoz simultak. -N-ne így!!! Nhn!!! Hng!!!-nyögdécseltem. Ran összefogta a farkainkat és dörzsölni kezdte őket. Ezáltal belőlem jóleső sóhajokat és nyögéseket kiváltva. -Ayumu.....-mondta a nevem és megcsókolt, de a kezével továbbra sem hagyta abba a kényeztetésünket. A csókból kiválva, közelebb húzott magához és a nyakamat kezdte el harapdálni. -Ah!!! Ne harapj!!! Nhn!!! Ah!!! Éreztem ahogy a farkam megduzzad és az elélvezéshez közeledek. Ran a fülemhez hajolt és ezt mondta: -Élvezz el nyugodtan!!! Engedd ki az összeset!!!-majd nyelvesen megcsókolt és én elélveztem. De ő még nem élvezett el. -J-jaj bocsáss meg, te még nem élveztél el, hagy segítsek!!!-mondtam ezeket majd a farkához akartam érni, de ő megállította a kezemet és hanyatt döntve az ágyon ezt mondta: -Én beléd akarok élvezni, ide ni!!!-és a segglyukamhoz nyúlt. -Ah!!!-nyögtem fel. Majd hirtelen Ran elkezdte dörzsölni a saját farkát, ami hatására a keze nedvessé vált az előváladéka miatt. Utána újra a bejáratom elé tévedt az ujja és ezt mondta: -Ez lehet hogy egy kicsit égetni fog!!!-és belém dugta a mutató ujját. -AH!!!-nyögtem fel, mert kicsit sem volt kellemes. Baromira fájt és égett. Még a könnyem is kicsordult. Ran meglátva a könnyeimet, megbánta amit tett és a nevemet kimondva megcsókolt: -Ayumu... Nyelve bejutást kért a számba, amit én nagyvonalúan megadtam. Nyelveink forró csatába kezdtek, miközben én hozzászoktam Ran ujjához. Miután észrevette hogy hozzászoktam az érzéshez, az ujját még egy követte, majd még egy és már három ujj mozgott bennem. Kiváltam a csókból és nyögdécselve ezeket mondtam: -Ah!!! N-nem bírom!!! Nhn!!! Újra e-elélvezek!!! AH!!!-és elmentem megint. A lihegés közepette csak annyit vettem észre hogy Ran felém tornyosul és vörösen izzó szemeiben, a szexuális vágy lángjai lobognak. -Sajnálom Ayumu, de nem bírom tovább!!!-mondta, úgy lihegve mint aki lefutotta a világ összes maratonját. Ó istenem ilyenkor olyan aranyos. Megcsókoltam, majd visszafekve az ágyra ezt mondtam: -Akkor hatolj belém!!! Ran nem lacafacázott, combjaimat szétnyitotta és szerszámját a bejáratomhoz igazítva, ezt mondva belém hatolt: -Szólj ha fáj!!! -AH!!! Fáj!!! Éget!!! Ah!!! Húzd ki!!!-ordítottam amint Ran belém hatolt. Megállva bennem a szememhez hajolt és lenyalva a könnyeimet, ezeket mondta: -Shh. Jól van ne sírj!!! Nem mozgok, amíg te nem kéred!!!-s megcsókolt. Nyelve újra bejutást kért a számba, amit és ellenkezés nélkül megadtam, de apám ez a Ran aztán tud csókolózni. A csókolózás lágy nyögéseket és sóhajokat váltott ki belőlem, aminek hatására ellazultam és észre se vettem hogy Ran elkezdett mozogni bennem. Kiválva a csókból nyögdécselve ezeket mondtam: -Ah!!! Nee!!! Nhn!!! Jó!!! Ah!!! Ran magához ölelt és ezeket mondva, bedurvult: - Nagyon jó!!! Imádlak Ayumu!!! Szuper!!!

Let's go love! (Yaoi)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora