3; forfesten

68 3 0
                                    

Der var nu gået en hel uge med gym, og det var blevet fredag. Dagen med festen alle så frem til. Og fuck hvor jeg glædede mig.
Lige nu var Lea og Emily hjemme hos mig og vi gjorde os klar sammen. Mig og Emily sad og lagde makeup ved siden af hinanden og sang med på den Post Malone sangen der spillede. Lea stod og dansede bag os med en flaske små sure i hånden som hun kontinuerligt drak af.
"Burde du ikke tage den lidt med ro, musen?" Grinede Emily.
"Nejjj!! Vi skal være stive, piger!!" Sagde Lea skingert og dansede videre. Vi grinede bare af hende og sminkede videre.
"Er den her top egentlig for slutty?" Spørger jeg og kigger ned ad mig selv. Jeg har en tank top på med slangeskindsmønster, og et par sorte bukser.
"Øh, hvis du syntes det der er slutty så kig dog på mig." Griner Lea. Hun har en sort crop top på, og en kort sort nederdel.
Emily så også virkelig godt ud. Hun havde en mørkerød wrap-skjorte på og et par mørkeblå jeans. Hun har så mørkebrunt hår at det næsten er sort, som får hendes blå øjne til at skinne. Hun er faktisk rigtig flot. Det ville ikke overraske mig hvis det er hende alle drengene er efter i aften. Ved siden af hende, er jeg i hvert fald ikke noget specielt. Mit hår er lysebrunt, og mine øjne så brune at man nærmest ikke kan se mine pupiller. Jeg bryder mig ikke særlig meget om dem. Jeg ville ønske de var enten lysere, eller måske grønne. Lea har også bare helt blå øjne og virkelig langt glat blondt hår.
Hvorfor er mine veninder så meget flottere end mig? Ej okay, jeg er jo ikke grim, men ved siden af Lea og Emily går jeg bare i et med tapetet.
"Emily, giv mig den der!" Siger jeg og rækker ud efter hendes flaske små sure, for at få mig ud af mit nederen humør. Jeg tager et par slurke og rejser mig op.
"Er det egentlig ikke på tide at vi snart tager afsted?" Spørger jeg.
"WOO!" Råber Lea, hvilket jeg tager som et ja.
"Jo - to sekunder. Jeg mangler lige min mascara." Siger hun og tager den frem fra sin makeup taske. Jeg tager mine hvide fila sko på, der helt klart ikke passer til resten af mit outfit og en lysebrun bamsejakke.

☆☆☆

Vi ankommer endelig til Simons hus, og ringer på døren. Vi har alle drukket og er lettere beruset, da Simon kommer og åbner døren.

"Hey piger, godt i kunne komme!" Siger han. Han holder en øl i hånden, og trækker sig ind til siden så vi kan komme ind. Vi går ind i en række, og jeg ligger mærke til at han giver Lea elevatorblikket. Hun ser også vildt godt ud, så jeg har ikke så meget at sige til det.
Simon havde inviteret fire mere i den her uge. Michella og Anna der går i vores klasse, og Jonathan og William som går i vores parallel.

Martinus, Elias, William og Anna sidder og spiller vandfald i sofaen. Mens Michella og Jonathan står og snakker ude i køkkenet. Resten af drengene står ude på terrassen og ryger.

"Skal vi tage nogle shots og så gå ud og tage en smøg?" Spørger Lea. Emily og jeg nikker. Eller jeg nikkede så mest til shot delen, og ikke rigtig det sidste.
Vi går ud i køkkenet hvor der står en flaske små sure. Martinus rejser sig fra sofaen og går over til os.
"Tager i shots?" Spørger han. Jeg nikker.
"Skal du have en?" Spørger jeg.
"Yes!" Svarer han. Jeg tager flasken, og tager fire shot glas frem. Jeg hælder den blå væske op i de små plastik glas, og vi tager alle vores glas. Emily begynder at tælle ned og vi skåler derefter og bunder.
Emily og Lea går derefter ud på terrassen og efterlader mig alene med Martinus.
"Jamen, jeg elsker da også bare at være den eneste der ikke ryger." Griner jeg og ruller øjnene. Jeg tager flasken og begynder at hælde et nyt shot op.
"Hey, i det mindste er vi to nu." Siger Martinus og smiler til mig, og griner. Jeg nikker og retter lidt på mit hår.
"Jaa, vi forgifter bare vores kroppe med alkohol i stedet for røg." Siger jeg.
"Jaja selvfølgelig, så længe vi bare er en lille smule sundere så går det nok." Griner han.
"Hey, skal jeg egentlig ik blande en drink til dig?" Spørger han og nikker ned mod den kop han selv står og holder.
"Jo tak." Smiler jeg.

Han tager et af de engangsglas der står på bordet frem, og tager derefter en flaske vodka og hælder hvad jeg selv syntes er lidt for meget i.
"Woow, hvor fuld vil du lige have jeg skal blive?" Griner jeg.
"Vent, jeg er ikke færdig." Siger han og tager flasken med små sure og hælder lidt mere end en sjat i.
"For lidt farve." Fortsætter han, og til sidst slutter han af med noget sprite. Han rækker stolt drinken til mig og venter på min reaktion. Jeg tager en tår og laver en grimasse. Føj, det er stærkt.
"Prøver du at få mig sendt til udpumpning eller hvad?" Siger jeg og drikker videre. Han bryder ud i grin.
"Og jeg prøvede endda at lave den mild, din svagdrikker. Smag min." Siger han og rækker mig sin egen. Jeg tager en tår af hans drink der nærmest er udrikkelig.
"Føj! Hvordan fuck kan du drikke det her?" Griner jeg og giver ham den tilbage.
"Så stærkt er det ikke engang!" Udbryder han og smiler stort til mig. Gud, hans smil er flot. Vent hvad?

"Hallo venner, kom lige!" Råber Simon inde fra stuen af. Vi går alle ind til ham.
"Hvad syntes i om at splejse to store taxaer hen til festen?" Spørger han. Alle virker okay med planen så Simon ringer og bestiller.

Efter ca. et kvarter kommer de og der er lige akkurat plads til os alle i to.
Jeg ender i samme bil som Lea, Emily, Martinus, Simon og Elias.
Vi hører musik hele vejen hen til festen, og turen tog kun omkring tyve minutter.

The One That Falls ☆ Martinus GunnarsenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang