Przyjaźń

952 30 3
                                    

Ayato Sakamaki:

Przechadzałaś się z Ayato po parku i gadaliście o czymś i o niczym nagle wystrzeliłaś ze słowem...

-Jesteś moim najlepszym przyjacielem...
Przytuliłaś go, a on obiął cię ramieniem...

-Przyjacielem?
Zapytał, a ty popatrzałaś na niego i puściłaś wtedy schowałaś ręce do kieszeni...

-Chyba, że nie chcesz...
Powiedziałaś trochę smutna bo fajnie ci się z nim dogadywało...

-Nie... Jasne że chce mieć taką chichanashi za przyjaciółkę...

-Idiota!
Krzyknęłaś i szliście dalej...

Laito Sakamaki:

Poszłaś na tą dyskotekę szkolną, zaczęłaś bawić się z (imię twojej przyjaciółki), nagle poprosił ją do tańca jakiś chłopak, a ty siadłaś na ławce, po chwili zobaczyłaś Laito który był smutny podeszłaś do niego i siadłaś obok, chłopak spojrzał na ciebie i zaczął patrzeć na ziemię...

-Sorka Laito za tamto w sklepie no ale nie będę wchodzić do takich sklepów...
Powiedziałaś, a Laito się uśmiechnął...

-Fajnie mieć taką przyjaciółkę jak ty Bitch-chan...
Powiedział i przytulił cię, a ty się zarumieniłaś i się ucieszyłaś że powiedział że jesteś jego przyjaciółką...

-Zatańczymy?
Zapytał, a ty się zgodziłaś i poszliście tańczyć...

Kanato Sakamaki:

Szłaś przez park i zauważyłaś że na ławce siedzi Kanato z Teddy'm podeszłaś do niego od tyłu i zakryłaś mu usta i oczy ręką...

-Zgadnij kto to?
Powiedziałaś grubym tonem głosu... Kanato zaczął się wyrywać, nagle poczułaś jak coś ociera się o twoją nogę, spojrzałaś na dół i zobaczyłaś małego kotka, puściłaś Kanato i schyliłaś się do kota...

-Hej koteczku co taki mały kotek robi sam w takim dużym parku?
Zaczęłaś smyrać go za uchem, a mały kotek zaczął miałczeć, wtedy Kanato odwrócił się w twoją stronę i dźgnął cię w bok palcem, a ty upadłaś na tyłek...

-Ty zły człowieku ja tu z kotem gadam którego chce przygarnąć, a ty mnie dźgasz...
Wzięłaś kota na ręce i siadłaś obok chłopaka...

-To nie moja wina że jesteś moją przyjaciółką...
Spojrzałaś na niego ze zdziwieniem...

-Przyjaciółką?
Zapytałaś...

-No a kim porcelanową lalką?
Zaczęłaś się śmiać, a on z tobą nawet nie zauważyłaś gdy kotek zasnął...

Subaru Sakamaki:

Szłaś z (imię twojej przyjaciółki) do szkoły, a ona wypaliła...

-Mam dla ciebie wyzwanie!
Krzyknęła...

-Dawaj...
Powiedziałaś...

-Masz podejść do Subaru, przytulić go i powiedzieć że "Fajnie mieć takiego przyjaciela"
I nie chce słyszeć odmowy...

-Zabije cię...
Podeszłaś do Subaru, przytuliłaś go...

-Fajnie mieć takiego przyjaciela...
On tylko obiął cię ramieniem i się zarumienił...

-Ale przecież my się nie znamy...

-Znamy...
Odpowiedziałaś i wróciłaś do (Imię twojej przyjaciółki)

Reiji Sakamaki:

Dogoniłaś Reiji'ego i go przytuliłaś...

-A tobie co?
Zapytał się i obiął ramieniem...

★Preferencje★★Diabolik Lovers★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz