Midoriya:
Znáte ten pocit když se vám zdá sen o tom že jste se svou životní láskou a potom vám zazvoní budík a vy zjistíte že to celé byl jenom sen?Ano... to se mi právě teď stalo, ale to je mi jedno protože jakmile se obleču, udělám všechnu hygienu a nasnídám se... (teď si představte že jsem to už udělal)
Tak výjdu ven a on tam je... ano on.. a ne ona..,,Ahoj... dneska ti to moc dlouho netrvalo''
Usmál se na mě a když ke mě přišel tak mi dal pořádně procítěný polibek.,,Ahoj Kacchan''
Usměju se na něho a on mi dá ruce na zadek a opět se usměje.Cože? Že jsem šel moc dopředu? A jo... vy by jste chtěli vědět jak se to všechno stalo že ano.. tak dobře povyprávím vám o tom příběh... o tom jak se Midoriya Izuku dal do vztahu s Katsukim Bakugou..
O několik měsíců předtím:
Dneska je celkem dost pochmurné počasí... a tak budu mít i já pochmurnou náladu.. ach jo.Sedím u sebe v lavici a jako vždy je přede mnou Kacchan.
Vezmu si svůj sešit na superhrdiny a zapisuju si, ale tenhle je speciální a je jenom o Kacchanovy.
Ne že by jsem byl nějaký yandere nebo tak něco.. to ne.. já jenom že se mi na něm všechno líbí a tak si všechny jeho dokonalosti píšu sem.
Když zazvonilo na přestávku, což jsem ani nezaregistroval.. tak se ke mě Kacchan otočil, vzal mi ten sešit.
,,Ne! K-Kacchan.... co děláš? Vrať mi to!''
,,Proč by jsem ti to měl dávat šprte!''
Zařval na mě a začal si to číst... a sakra.,,Ty píšeš o mě? Jseš Ku*va teplej nebo co jako''
Hodí to po mě a naštvaně odejde pryč že třídy.Sakra.. teď mě zabije...
Nachystal jsem si věci na další hodinu.
Když jsem se dochystal tak jsem jenom tak seděl a smutně se koukal z okna.
Kacchan má pravdu, jsem gay, akorát jsem to ještě nikomu neřekl.
Bojím se že by mě potom všichni přestali mít rádi, a tak to držím v sobě kvůli strachu z reakce ostatních lidí.
Zazvonilo na hodinu a Kacchan přišel zpátky.
Když se Kacchan posadil, tak mi na lavici hodil papírek, na kterém stálo:
'Dnes potom co už budou všichni spát dáme sraz před kolejí'
To se chce se mnou zase porvat? Nechci mít zase zaracha to opravdu ne, ale i tak tam půjdu, za zkoušku nic nedám.Zbytek dne ve škole trval jak jinak dlouho, tak jako vždy a když už to konečně skončilo tak jsme šli na kolej naší třídy.
Došli jsme na kolej a všichni se odebrali do svých pokojů.
Dneska byl opravdu náročný den tak se ani nedivím že jsou všichni unavení a že všichni rovnou po večeři spadli do postele a spali... teda až na mě já jsem šel před kolej.
Chvilku jsem tak čekal než jsem viděl toho úžasného člověka.
Ahh on vypadá tak úžasně tak jako vždy.
,,Oi Deku!''
,,K-Kacchan...''
Stojím na místě a mé srdce bouchá jako splašené... ano to on dělá se mnou, ale já s ním nedělám nic.. tak maximálně ho naštvu když mě vidí.,,Potřebujeme si něco ujasnit já jsem tě vždycky nenáviděl já tě nenávidím a nenávidět tě budu! Šprte!''
Řve tam na mě a mě se z toho chce brečet.Už mi to řekl tolikrát, ale nikdy to nebolelo až tak jako teď.
Zamračí se na mě... no... né že by se někdy usmíval.
Kopne do mě a odejde.
Ach jo... proč mě nemá rád? Známe se od dětství vždycky jsem ho obdivoval, oba dva obdivujeme all mighta tak co je na tom špatně?
Jdu zpátky na kolej a jdu rovnou do svého pokoje, lehnu si do postele a rozbrečím se.
Po chvilce brečení usnu a spím až do rána.
Vzbudím se a jsem vlastně úplně nevyspaný celou noc jsem se probouzel.
Vstanu, převleču se z pyžama a jdu do koupelny.
Když tam dojdu tak si všimnu Kacchana, který si čistí zuby.
Jsem ticho, postavím se vedle něho a začnu si čistit zuby.
On vyplyne zubní pastu a se zavrčením odejde pryč.
Ach jo proč mě tak moc nenávidí?
Katsuki:
Sakra já tak nenávidím toho šprta jednoho... tak moc ho nenávidím.I tak nechápu proč, ale za to co jsem mu řekl, tak cítím pocit viny.
Když přišel do té koupelny a byli jsme tam jenom já a on... byl to tak divný pocit nevím co to bylo, ale i tak ho nenávidím je to jenom pitomý šprt a takový furt bude nevidím důvod proč by se to mělo změnit ano... přece ho nenávidím.
Vyplivnu zubní pastu, vypláchnu si pusu a naštvaně odejdu.
Nebudu v jedné koupelně s tím srá*em.
ČTEŠ
Tajemství (BakuDeku Yaoi) Dokončeno
RomanceKaždý ví jak má Deku(Midoriya Izuku) své sešity na zapisování věcí o superhrdinech. Avšak jeden sešit má zaměřený jen a jen na jednu osobu. Ta osoba se jmenuje Bakugou Katsuki avšak Deku mu říká Kacchan. Jednoho dne se Katsuki dozví o těhle Dekov...