10

3.2K 197 42
                                    

Společně jsme všichni šli do jídelny na večeři, Kiri i Todo dělají jakože nic a že se nic nestalo, ale já vím že se něco stalo.

Společně s Kacchanem jsme šli dále od sebe ať to není až tak moc podezřelé... přece jenom náš vztah máme zatím v plánu ukrívat.

Todo vejde dovnitř a Kiri hned za ním zatímco já se zastavím a Kacchan taky.

,,Náš vztah ještě netrvá ani 24 hodin... bude lepší když se k tobě budu chovat hnusně a chladně, tak jak jsou všichni zvyklý že se k tobě chovám''
Chytne mě za obě ruce a kouká se mi do očí.

,,Ano... nechceme přece aby to hned věděla celá škola chovej se ke mě hnusně bude to tak dobré.. zatím to asi ví jenom Kiri... a ten to snad nikde nerozkecá.. doufám''
Koukám se mu do očí a usmívám se.

,,Takový není.. bát se nemusíš''
Skloní se ke mě a políbí mě, ale jenom trošku.

,,Dobře... Deku jdi první.. já si zatím zajdu na záchody a půjdu tam taky''
Pustí mě, naposledy se usměje a jde.

,,Jo jo''
Culím se a ještě chvilku ho zamilovaně sleduju.

On je úžasný člověk... strašně moc ho miluju, je to moje láska.

Po chvilce vejdu dovnitř a jdu hned ke stolu kde je Uraraka a Iida... tak jako zbytek třídy.

,,Ahoj lidi''
Usměju se a posadím se.

,,Ahoj Deku-kun dneska jsme chtěli s tebou ven, ale nezvedal jsi telefon a ani jsi nebyl na pokoji.... co jsi dělal?''
Zeptala se mě Uraraka a sledovala mě zkoumavým pohledem.

,,N-no šel jsem se projít do přírody..''
Vím že oni jsou mí opravdu dobří kamarádi, ale i tak jim to říct nechci oba vědí jaký je na mě Kacchan zlý.. tedy byl a tak by si mysleli že mi chce jen nějak ublížit nebo tak něco.

Po nějaké chvilce se rozbořili dveře a dovnitř vešel Kacchan.... hmmm všechny stoly jsou vlastně po třídách a u našeho stolu je místo jenom vedle mě a Kirishimi jakože ob mě je Kirishima takže Kacchan bude vlastně sedět i vedle mě a i vedle Kiriho.

Díky bohu že je tam i Kiri.. takhle to nebude zase tak moc divné.

,,Ach jo proč musím sedět zrovna vedle tebe ty zas*aný šprte!?''
Začne řvát a po chvilce i jíst.

Já když jsem dojedl tak jsem jenom počkal až dojít Iida a i Uraraka.

,,Midoriyo chci se tě jenom zeptat nechceš potom jít se mnou a s Urarakou na takovku menší večerní procházku?''

,,Jasně rád s váma něco podniknu''
Usměju se na ně a cítím jak něčí ruka skončila u mě na stehně.

Je to z prava.... a na pravé straně sedí Kacchan.... tak od koho jiného než od něho že ano.

Pomalu svou ruku dal až moc nebezpečně blízko k mému rozkroku že jsem se trhaně nadechl.

,,Děje se něco Deku-kun?''
Sleduje mě Uraraka a Iida taky.

,,N-n-ne nic''

Rukou sjede zpátky dolů ke kolenu a pak do prostřed stehna kde mi to stehno zmáčkne.

Nenápadně se na něho podívám a na jeho tváři vidím malý úsměv. 

Přísahám že jak budu mít možnost tak mu to Oplatím.... sice jinak, ale Oplatím.

Tajemství (BakuDeku Yaoi) DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat