2

4.5K 234 326
                                    

Odešel jsem z koupelny protože tam s tím sráčem prostě nebudu! Nemám důvod.

Odejdu na svůj pokoj, rovnou si vezmu věci a jdu do školy a Deku s Todorokim taky.

Proč je s ním on?

Půjdu potichu za nima a uvidím o čem si povídají.

Deku:
Při cestě do školy jsme se s Todorokim domluvili.

,,Tak... Todo.. Chtěl jsi mi něco říct?''
Zastavíme se pod roskvetlou sakurou ani nevím proč.

On se na mě usměje.
,,Vím tvé tajemství''

,,C-co? Jaké tajemství? Žádné nemám pff''

,,Opravdu? Já vím že jsi gay''

On to ví? On ví že jsem gay? Jak?

,,Nejsem....''

,,Já vím že jsi''
Přitáhne si mě k sobě a začne mě líbat.

No je pravda že to je moje první pusa, ale ne... mé srdce patří někomu jinému.

,,Nechej mě!''
Odžduchnu ho a on mě připlácne na strom.

,,Neboj bude to zábava''
Usměje se a začne mě líbat na krku.

Začnu brečet.
,,Pusť mě..''

Katsuki:
Jsem schovaný za stromem a celé to sleduju.

Vadí mi to.. ani nevím proč a tak jsem se rozhodl zakročit.

,,Oi půlenej nechej ho''
Zavrčím na něj a on se na mě podívá.

,,Proč by jsem měl?''

,,Protože tohle je sexuální obtěžování''
Celou tu dobu vrčím.

,,Chceš se přidat?''
Zeptal se.

,,Ne a vypadni od něho!''
Použil jsem na něj qurik a tím odletěl do pryč.

Je jedno že nemám licenci protože jsem jí prostě nedostal, ale slouží to k záchraně tak by to snad nikomu nemuselo vadit.

Jelikož to Todoroki nečekal tak odletěl hodně daleko, já jsem se jenom pousmál a jdu k Dekovy.

Deku:
Bojím se ho, co mi chce udělat? Proč mě zachránil?

,,Oi jsi v pohodě?''

Podívám se okolo... nikdo tady není tak to bylo asi na mě.

,,J-jo díky Kacchan''
Usměju se.

,,Tchs stejně mi to je jedno udělal jsem to jenom aby.... jsem se na to nemusel koukat!''
Udělá svůj obličej když ho něco nezajímá a odejde.

Nevím jestli ho to doopravdy nezajímá a jenom se na to nechtěl koukat, a nebo je za tím něco více.

Rozklepanýma nohama jdu do školy.

Tak moment.. co se právě teď stalo? Todoroki mě málem znásilnil což by se stalo kdyby se tam neoběvil Kacchan a nezaútočil na něho takže se mě svým způsobem zastal....... nechápu to... proč by se mě chtěl zastat? Jaký k tomu ná důvod?

Zakroutím hlavou a jdu pomalu ke škole.

Už je pozdě a je dávno po zvonění a tak jenom doufám že z toho nebudu mít moc velký problém, přece jenom je to poprvé co takhle jdu pozdě do školy.

Dojdu do školy, dám si věci do skříňky a jdu do třídy.

Dojdu do třídy, učitel díky bohu spal takže zřejmně ani nezaregistroval že tady nejsem.

Můj pohled však skončil na Katsukim.

Sice ano už delší dobu vím že k němu přece jenom něco cítím, ale i tak to od něj nikdy nebude opětovné, taky proč by bylo že ano.

Posadím se na své místo a sleduju spícího Katsukiho.

Katsuki:
V klidu si spím a nechávám si zdát sen.

Je to divný sen jsem tam já a Deku společně ruku v ruce jdeme vstříc pláži a jsme spolu šťastní.

Nechápu z jakého důvodu se mi tenhle sen líbí, ale vzbudí mě to že na sobě cítím něčí pohled, pohled, který však jde odzadu.

Otočím se a vidím toho pitomého šprt jak na mě čumí.

,,Co na mě tak čumíš! Huh!?''
Neudržel jsem se a začal jsem na něho řvát.

Nebude na mě jenom tak čumět nikdo mu to nedovolil! Nechápu co si to ke mě dovoluje!!

,,P-promiň Kacchan..''
Otočí se ode mě a mě to vadí.

Ať se na mě dál kouká bylo mi to příjemné

Šeptl mě neznámý hlásek asi podvědomí, ale i tak proč by to někdo chtěl? Proč by někdo chtěl aby mě sledoval ten pitomý šprt!? A proč by se mi to asi tak mělo líbit!!

Naštvaně vstanu a odejdu ze třídy uprostřed hodiny a je mi jedno že je prostředek hodiny.

Deku:
Otočil jsem se a můj pohled spadl na Todorokiho, který je pomlácený.

Je mi ho líto... sice mě před chvilkou málem znásilnil, ale i tak mi ho je líto.

Zazvoní a já vstanu a jdu k němu.

,,Todo?''

,,Hm?''
Otočí se na mě.

,,Já ti to ošetřím...''
Sáhnu mu na jednu ránu a on sýkne.

Chytnu ho za ruku a táhnu ho ven ze třídy na záchody.

Když jsem ho dotáhl na záchody, tak jsem si z batohu vytáhl lékarníčku.

,,Páni... ty máš v batohu lékarníčku?''
Zeptal se.

,,Ano ty snad ne?''
Zeptal jsem se.
Je přece normální mít lékarníčku v batohu nebo snad ne?

Začnu mu to ošetřovat a když jsem se dostal k jeho obličeji, tak jsem se mu zakoukal do očí.

Todoroki má tak překrásné oči... vždycky se mi zdáli tak nádherné jako jsou teď.

Dál jsem mu jednu ruku na tvář, postavil jsem se na špičky a políbil jsem ho.

On se zapojil, ale teď to bylo jiné než u toho stromu.

U toho stromu byly drsné a chtivé teď to jsou jemné polibky.

Katsuki:
Celé to pozoruju z kabinky a když došlo na to že se Deku k tomu půlenému přiblížil a začal ho líbat, tak jako by se mé srdce rozbilo na milion malinkých kousíčků, ale to není možné.. jak by jsem mohl Deka milovat?

Začali mi z mě neznámého důvodu téct slzy.... že by jsem k Dekovy opravdu něco cítil?

Tajemství (BakuDeku Yaoi) DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat